IMHO: "Shit happens".
Ik hoop dat je snel weer in je MINI kan

P5ycH0 schreef:Pffff. Er staan hier een hoop stuurlui aan wal....![]()
IMHO: "Shit happens".
Ik hoop dat je snel weer in je MINI kanspeedy !!
Ik bedoelde over alle vorige ingenomen stellingenGreyCooperS schreef:@ dangixxer...Bovenstaande lijkt me toch een aardige stelling![]()
Sorry maar dit vind ik wel een heel foute instelling!GreyCooperS schreef: Daarnaast mag je er vanuit gaan ( vindt ik) dat verondersteld mag worden dat je als consument ook zelf ietsjes nadenkt ( doen we met zn allen niet meer, maar toch).
Mensen staren zich blind op dikke PK winst, voor zo goedkoop mogelijk geld.
En willen dan ook nog 100% garantie en uiteraard GEEN verzekering, die daar toch echt voor bedoeld is...
Daar ga ik dan even te kort door de bocht!GreyCooperS schreef:De vraag hierboven, of Beek zelf wel een Mini heeft, is tyoisch een voorbeeld van iets vinden, zonder geinformeerd te zijn...Beek heeft samen met de griekse "Beek" een Mini in die tot het uiterste wordt getest en getuned. Daar profiteren de rest van de kopers van de software elke keer weer van....
The only way to go!GreyCooperS schreef:Of een custom tuning laten uitvoeren voor 1000den euros. Dan wordt je auto helemaal gemaakt zoals je wil, met tientallen software aanpassingen en rollerbank testen...dan kom je op professioneel gebied uit...(eigenlijk heb je maar 1 optie, want kijk naar de racerij, daar gaan meer stuk dan dat t hee blijft..)
Onze sponsors