speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Kan ook achteraf hoor als je zo dom bent geweest om de bestuurdersverklaring die je dan ontvangt terug te sturen.Fisico schreef:Ze kunnen allen live jou rijbewijs invoeren, dus als toen niet gebeurd is kunnen ze niet achteraf, ze kunnen toch niet bewijzen dat jij achter de stuur was

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi he hoe ze daar met dit soort dingen met overmacht staan te controleren! Vreselijk stoer en indrukwekkend hoor!
Maarja, hopen dat ze nog wat echt tuig te pakken krijgen, ipv hard werkende mensen!
Hoop btw dat het meevalt je boete...

Maarja, hopen dat ze nog wat echt tuig te pakken krijgen, ipv hard werkende mensen!
Hoop btw dat het meevalt je boete...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooi zuur man, lekker laf en triest weer om zo burgertjes te pesten. Trajectcontrole: dikke prima. Momentopname: sneu.
Rijbewijs achteraf invorderen puur op basis van snelheid kan niet tenzij je bijv. meerdere malen weigert de beschikking te betalen.. gaat je dus knaken kosten, maar je rijbewijs is safe
Rijbewijs achteraf invorderen puur op basis van snelheid kan niet tenzij je bijv. meerdere malen weigert de beschikking te betalen.. gaat je dus knaken kosten, maar je rijbewijs is safe

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij klopt dat niet, als je echt veels te hard hebt gereden (bijv. verdubbeling van max. geldende snelheid) en je bent geflitst moet je toch voorkomen en wordt minimaal je rijbewijs ingenomen met kans op inname voertuig?Shag schreef:mooi zuur man, lekker laf en triest weer om zo burgertjes te pesten. Trajectcontrole: dikke prima. Momentopname: sneu.

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
scheelt weer wachten volgende keer
gelijk setje op voorraad nemen johspeedy schreef:kenteken stickers zijn weer in de maak en komen er van de week weer op

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht
zit is ff te denken , als ik nou echt boven de 50 te hard was geflitst dan zouden die gasten toch wel contact hebben gehad met hun collega's om mij daarop aan te spreken en mijn rijbewijs in te vorderen ????
heeft er iemand ervaring ??? hoop dat er een vrachtwaggel tussen reed
Als die aardige agent die hier ook lid is mij nou ff een pm stuurt hoe dat werkt ???
heeft er iemand ervaring ??? hoop dat er een vrachtwaggel tussen reed

Als die aardige agent die hier ook lid is mij nou ff een pm stuurt hoe dat werkt ???
Onze sponsors