Ik zal snel weer wat in elkaar futselen
Custom roof design
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha, dankjulliewel voor de complimenten, ik doe maar wat hoor!
Het is vaak dat ik wel ideeen heb maar ik weet ze dan weer niet goed op papier/beeld te krijgen, terwijl het heel duidelijk inmijn gedachten staat. Dat was helaas ook het geval bij mijn studie bouwkunde
(studie was ook niet mijn ding uiteindelijk
)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Net als bij mijn oude MINI en vrijwel hetzelfde als bij m'n nieuwe.
Oude MINI Cooper S:

Nieuwe MINI Cooper S:

Vind het wel super staan met een grijze streep op je zwarte One!
Oude MINI Cooper S:

Nieuwe MINI Cooper S:

Vind het wel super staan met een grijze streep op je zwarte One!

- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Merde, heb ze zelfs niet met mekaar vergeleken. Ik kom dus steeds hetzelfde uit
Zou dit eigenlijk wel passen op mijn one?
Ik heb niet die aggressieve look als van een S, het ziet er meer een vriendelijke one uit
... Ik vind het altijd super staan op een andere mini, maar ik begin zo mijn twijfels te hebben of dit wel dé look is voor mijn mini ...
in the meantime had ik nog iets anders in gedachten

Zou dit eigenlijk wel passen op mijn one?
Ik heb niet die aggressieve look als van een S, het ziet er meer een vriendelijke one uit

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik had alleen het dak omdat het van mij niet TE VEEL op moest vallen. Mijn dak was natuurlijk wit. Ik was bang dat wanneer ik ze door zou trekken het te overdreven werd. Achteraf gezien had ik dat stukje tot de luchthapper er best bij kunnen nemen. Maar ja dat stond toen niet op het design. Bovendien kan ik dat dan mooi nu toepassen, issie toch nog ietsje anders dan m'n vorige S!
Als ik jou was zou ik zoiets wel doen! Mooi streep erover.
Van mij mag je dat gerust doen hoor. En ondanks dat je zoals je zegt "de sportieve look" niet hebt, wat onzin is overigens. Vind ik het prima op je auto passen. Zeker met een grijze streep. Maar dan zou ik hem wel van voor tot achter doortrekken, dat maakt hem lekker dik!Fred schreef:Merde, heb ze zelfs niet met mekaar vergeleken. Ik kom dus steeds hetzelfde uit![]()
Zou dit eigenlijk wel passen op mijn one?![]()
Ik heb niet die aggressieve look als van een S, het ziet er meer een vriendelijke one uit... Ik vind het altijd super staan op een andere mini, maar ik begin zo mijn twijfels te hebben of dit wel dé look is voor mijn mini ...
Ik had alleen het dak omdat het van mij niet TE VEEL op moest vallen. Mijn dak was natuurlijk wit. Ik was bang dat wanneer ik ze door zou trekken het te overdreven werd. Achteraf gezien had ik dat stukje tot de luchthapper er best bij kunnen nemen. Maar ja dat stond toen niet op het design. Bovendien kan ik dat dan mooi nu toepassen, issie toch nog ietsje anders dan m'n vorige S!
Als ik jou was zou ik zoiets wel doen! Mooi streep erover.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je kan ook i.p.v. bonnetstripes alleen de buitenste lijntjes doen van de bonnetstripes. En dan in het chroom!

Kijk maar eens op deze site:
http://www.mightystripes.com/PhotoGalle ... index.html

Kijk maar eens op deze site:
http://www.mightystripes.com/PhotoGalle ... index.html
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

- Fred
- Volledig MINI minded!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
*=THE TBL: MINI Cooper met een verchroomd dak.
Re: stripes
'Helikopterpiloten opgelet, als u van de zomer last hebt een voortbewegende weerkaatsing op de grond van de zon; dit is géén UFO maar THE TBL*'the blue lobster schreef:@ Gnoekie: Wacht maar tot het voorjaar, er worden weer snode plannen bedacht
(het chroom-gehalte kan nog veeeeel hoger)
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
De humor
Re: stripes
Mini Poeper schreef:'Helikopterpiloten opgelet, als u van de zomer last hebt een voortbewegende weerkaatsing op de grond van de zon; dit is géén UFO maar THE TBL*'the blue lobster schreef:@ Gnoekie: Wacht maar tot het voorjaar, er worden weer snode plannen bedacht
(het chroom-gehalte kan nog veeeeel hoger)

Onze sponsors