Nu alleen nog zo lang wachten...
R56 MCS gereden
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik heb woensdag voordat ik de auto bestelde even in een cooper S gereden. Beviel erg goed, beetje over dijkjes en door de polder gescheurd. De kleuren van het interieur klopte niet helemaal, maar afgezien daarvan was alles in orde. Hij was erg direct op het gas en de besturing was erg soepel en communiceerde goed.
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Zo, heb vandaag mijn eerste km's gemaakt in de Cooper S.
Meteen toen ik instapte kwam het heerlijke gevoel weer helemaal terug.
Samen met Kaj weer even de wegen onveilig gemaakt
Het rijden op zich viel me reuze mee, behalve het snel optrekken zonder de sportbutton aan te hebben. Dan reageert ie echt teveel op het stuur, en moet je hem echt onder controle houden.
Voor mijn gevoel is ie net zo snel als de works die ik had hiervoor. Trekt in hogere versnellingen ook lekker door. En je mist idd wel het mooie geluid van de compressor
Deze had dan nog niet het sportonderstel en DSCIII, dus dat zal ook nog wel verschil gaan uitmaken qua wegligging.
Interieur niks op aan te merken, alleen dat als je echt in de auto zit, de snelheidsmeter wel enorm groot is
Alle woorden samen gevat, ik ben weer met een big smile uitgestapt en dat was voor mij waar het om ging.
Zoals het er nu voor staat heeft mijn nieuwe geen vertraging opgelopen en de aflevering staat nog steeds voor 09-02-2007
@Kaj, hoop dat je nog een leuke rit terug gehad hebt, zal vast wel
en nog bedankt voor het meerijden
Meteen toen ik instapte kwam het heerlijke gevoel weer helemaal terug.
Samen met Kaj weer even de wegen onveilig gemaakt
Het rijden op zich viel me reuze mee, behalve het snel optrekken zonder de sportbutton aan te hebben. Dan reageert ie echt teveel op het stuur, en moet je hem echt onder controle houden.
Voor mijn gevoel is ie net zo snel als de works die ik had hiervoor. Trekt in hogere versnellingen ook lekker door. En je mist idd wel het mooie geluid van de compressor
Deze had dan nog niet het sportonderstel en DSCIII, dus dat zal ook nog wel verschil gaan uitmaken qua wegligging.
Interieur niks op aan te merken, alleen dat als je echt in de auto zit, de snelheidsmeter wel enorm groot is
Alle woorden samen gevat, ik ben weer met een big smile uitgestapt en dat was voor mij waar het om ging.
Zoals het er nu voor staat heeft mijn nieuwe geen vertraging opgelopen en de aflevering staat nog steeds voor 09-02-2007
@Kaj, hoop dat je nog een leuke rit terug gehad hebt, zal vast wel

R56 Still fun but easier to live with
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heerlijk nog even geknald op de terugweg!
(Bijna m'n rijbewijs kwijt geraakt, ze konden me niet meten gelukkig....)
Wat voelt dat goed zeg een MINI!
Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad vandaag en ik vond het zoooooooo erg dat ik hem terug moest brengen! saintMINIJCW schreef: @Kaj, hoop dat je nog een leuke rit terug gehad hebt, zal vast wel![]()
Heerlijk nog even geknald op de terugweg!
Wat voelt dat goed zeg een MINI!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja ik hoop dat ik mee mag doen met de countdown, in mijn post op m'n topic in "Who are you" kan je lezen waarom ik dit zeg.
Het is namelijk nog niet geheel zeker dat de mijne er is op de 9e Februari, met een beetje geluk krijg ik net de laatste druppels Lightning Blue. DUIMEN ALLEMAAL!
Het is namelijk nog niet geheel zeker dat de mijne er is op de 9e Februari, met een beetje geluk krijg ik net de laatste druppels Lightning Blue. DUIMEN ALLEMAAL!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo, heb vanmorgen ook ff een rondje geknald met de R56 MCS van Breeman.
Wat een geweldige auto, en of zo snel...

Mss moet ik de komende 2,5 jaar toch vaker Martine mee gaan nemen naar Vincent om haar een beetje om te praten
Wat een geweldige auto, en of zo snel...
Mss moet ik de komende 2,5 jaar toch vaker Martine mee gaan nemen naar Vincent om haar een beetje om te praten
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Onze sponsors