Ik vraag me dus af of dit de achterliggende gedachte is..... en ik vind de MINI geen uitgesproken vrouwenauto..... dat is pure perspraat en daar trekken we ons toch niks van aan? Wij weten wel beter...........
Officieel: MINI Roadster Concept
- Minihenk
- 4 op een rij!

Bericht
meer gericht op heren??
Prachtige wagen, maar als MINI (zoals in het stukje geschreven) zich meer wil richten op de heren, dan moeten zij geen dame in deze concept zetten en de bagageruimte gaan vullen met een tas die wel heel erg op een damestas lijkt.....
Ik vraag me dus af of dit de achterliggende gedachte is..... en ik vind de MINI geen uitgesproken vrouwenauto..... dat is pure perspraat en daar trekken we ons toch niks van aan? Wij weten wel beter...........
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
ik ben zaterdag ff langs geweest bij me dealer om het erover te hebben 
hij denkt dat het waarschijnlijk alleen de S en de JCW versie worden, en dat ze rond de EUR 35000 of meer worden, maar dat ie komt is zeker en ze komen in 2012
en september 2010 komt de Crossover
hij denkt dat het waarschijnlijk alleen de S en de JCW versie worden, en dat ze rond de EUR 35000 of meer worden, maar dat ie komt is zeker en ze komen in 2012
en september 2010 komt de Crossover
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat een mooie MINI is dit zeg! Heb hem op de IAA in real-life gezien. Héél dik wagentje mét KW-schroefkitje 

- mikkie23
- Be Mini

Bericht
Mooie auto! Dicht idd iets minder! Komt er geen hardtop dan? een combinatie tussen de coupe en de roadster... Dat zou nog mooier zijn!
Ik hoop niet dat deze mini extreem duur gaan worden.. Anders kan je aan andere auto's gaan denken zoals een audi tt of zelf een bmw 1 serie coupé!
Ik hoop niet dat deze mini extreem duur gaan worden.. Anders kan je aan andere auto's gaan denken zoals een audi tt of zelf een bmw 1 serie coupé!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
in dit filmpje gaat het eerst over de Countryman maar uiteindelijk komt ook de speedster aan bod. Even doorklikken naar 4:36 minuut.

Ik wil hem en wel NU!Kees en Annet schreef:En nog een filmpje van de trackday met ....... het kijken waard...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mikkie23
- Be Mini

Bericht
anderss ik welMarcel Always Open schreef:in dit filmpje gaat het eerst over de Countryman maar uiteindelijk komt ook de speedster aan bod. Even doorklikken naar 4:36 minuut.![]()
Ik wil hem en wel NU!Kees en Annet schreef:En nog een filmpje van de trackday met ....... het kijken waard...
![]()
![]()
![]()
![]()
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik vind zo'n opklapspoiler helemaal niks. Dat mechaniek gaat er natuurlijk op dag 1 uit... zodat die of altijd omhoog staat of altijd neer. Waarschijnlijk altijd neer want het ziet er zo cheap uit met dat mechanisme..
Gr, Marcel
Onze sponsors