Het gaat echt geen Duizend kosten hoorspeedy schreef:haha klinkt goed maar ben ik wel weer 1000 verderen ik ben niet handig genoeg om zelf te doen
mooi dat je het in mijn topic hebt geplaats want dan kan ik het terug lezen als ik eraan toe ben
De RF3Sixty heb ik in der tijd ook geprobeerd op een R56WoK schreef:Als je t op die manier wilt doen zou ik achter gewoon een 6x9 compo in zetten...maar goed...
als we op die manier gaan denken...
achterin heb je eigenlijk geen speakers/compo nodig. is toch maar rearfill...
kan je net zo goed achterin 2x een kickbass droppen.
En toch ben ik van mening, dat als je alles lekker wilt hebben toch maar voor een RF3Sixty of iets dergelijks moet gaan.
Kost wat...maar dan heb je ook wat (en er zijn ook wel goedkopere varianten van andere merken)
Ik heb nog wel n 4 kanaler liggen waar ik niks mee doe...kan je evt wel overnemen
Ja is echt de beste Mod op gebied van Audiofranklyn85 schreef:Ik heb in al mijn auto's andere H.U laten plaatesen en ja dan kan je toch het meeste mee doen en zoveel vermogen uit halen tot je knetter gek word (ojah legt er ook aan wat voor H.U)dus daiel trek die knip open.............
Yep i know ik heb enkel din klapscherm van pioneer zelfde als pepper alleen in klapbaar als je weet wat een power daar standaard zonder de boxen te versterken al uit komt pffffffffff heerlijk ik heb nu 2 extra schermpjes besteld voor in de hoofdsteunen ook, je ken er zooooo veel mee.....Neovo schreef:Ja is echt de beste Mod op gebied van Audiofranklyn85 schreef:Ik heb in al mijn auto's andere H.U laten plaatesen en ja dan kan je toch het meeste mee doen en zoveel vermogen uit halen tot je knetter gek word (ojah legt er ook aan wat voor H.U)dus daiel trek die knip open.............
Vraag het maar es aan PepperWhite
Maar bij Speedy is het een ander verhaal, je zit vast met de OEM Navi
Adrinaline Junky wou zijn Boost radio houden, dit was het eerste wat ik hem afrade
Een goeie Head Unit van Pioneer ofzo met High Voltage RCA uitgangen voor ee versterker aan te sluiten is een must
Ik heb met SPL wedstrijdjes meegedaan ;-) ook andere HU...Neovo schreef:De RF3Sixty heb ik in der tijd ook geprobeerd op een R56WoK schreef:Als je t op die manier wilt doen zou ik achter gewoon een 6x9 compo in zetten...maar goed...
als we op die manier gaan denken...
achterin heb je eigenlijk geen speakers/compo nodig. is toch maar rearfill...
kan je net zo goed achterin 2x een kickbass droppen.
En toch ben ik van mening, dat als je alles lekker wilt hebben toch maar voor een RF3Sixty of iets dergelijks moet gaan.
Kost wat...maar dan heb je ook wat (en er zijn ook wel goedkopere varianten van andere merken)
Ik heb nog wel n 4 kanaler liggen waar ik niks mee doe...kan je evt wel overnemen
Het nadeel is dat er een spanning van 3v nodig is op de speaker kabels en de mini heeft deze niet maar een 1.2v
Ook lastig is dat er bij het ontgrendelen en vergrendelen van de R56 een CanBus signaal door de speaker kabels gaat
Daardoor word de 3 Sixty geactiveerd en krijg je telkens storingen bij het grendelen
Ook is de uitgangs spanning van de 3 Sixty te laag en moet je deze op het max zetten dan krijg je weer storingen die sterker hoorbaar zijn tijdens het spelen van de audio
De beste oplossing is en blijft een andere Head unit plaatsen, maar aangezien Speedy de OEM Navi heeft kan dit bijna niet
Je moet maar ff vragen aan Hans hoe hard mijn audio ging bij mn PW
Die had wel andere head unit
voor 150 mag je mijn 5 kanaals Signat Rom 5 hebben, kan je gelijk al je speakers versterken en aso subwoofer in je kofferbakNeovo schreef: 1 x 2-kanaalsversterker (150€) audio systeme
Onze sponsors