Hey hallo allemaal,
Mijn naam is Mike (alias Mightymike) ik woon in dordrecht en alweer een paar maanden geleden zijn mijn vriendin en ik de trotse eigenaar geworden van een Mini cooper "S" uit 2003.
Ondertussen ben ik al een paar van jullie tegen gekomen bij Beek Auto Racing maar toch wilde ik me even voorstellen.
Ik hoop snel nog meer van jullie tegen te komen.
Groeten Mike
Alweer een nieuwe cooper in de familie :p
- Mightymike
- One wheel wonder

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mike, welkom op het forum! Je auto klinkt heel goed! En Dordrecht is lekker in de buurt! Ga je 25 Februari mee met de New meets Incredibly New rit?! In mijn onderschrift staat de link naar de "Events 2007" pagina en het daarbij horende topic!
Veel plezier met het autootje en hopelijk komen jij en je vriendin snel een keer meeten!!
Veel plezier met het autootje en hopelijk komen jij en je vriendin snel een keer meeten!!

- soulmates
- Nieuwsgierig

- Contacteer:
Bericht
Heeeey stadsgenoten !!
welkom hier en uhhh heb ff in jullie galery zitten kijken (nice ride )en jullie Mini komt me niet bekend voor............nog niet athans
mocht ik je spotten of jij mij natuurlijk zou ik gezellie
greetzz en veel pret hier en in jullie Mini
Jolanda
welkom hier en uhhh heb ff in jullie galery zitten kijken (nice ride )en jullie Mini komt me niet bekend voor............nog niet athans
mocht ik je spotten of jij mij natuurlijk zou ik gezellie
greetzz en veel pret hier en in jullie Mini
Jolanda

- Smini
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat is er mis met mijn rijgedrag?!
Buitendat mag ik alleen maar op maandag met de S rijden dus als de voorbanden weg zijn is dat Jannie der schuld
.
Alle lampjes blijven totn u toe uit. Beek heeft de software nog wat aangepast.
Wel leuk dat de toerenbegrenzer omhoog is gegaan. Kan nu gewoon door de 180km/h heen knallen in z'n 4 met ruim 7000 toeren
!
Sorry dat ik een beetje off-topic ga Mike.
Buitendat mag ik alleen maar op maandag met de S rijden dus als de voorbanden weg zijn is dat Jannie der schuld
Alle lampjes blijven totn u toe uit. Beek heeft de software nog wat aangepast.
Wel leuk dat de toerenbegrenzer omhoog is gegaan. Kan nu gewoon door de 180km/h heen knallen in z'n 4 met ruim 7000 toeren
Sorry dat ik een beetje off-topic ga Mike.
Laatst gewijzigd door Peter op 29 nov 2006, 07:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors