Nette wagen!
Nieuw hier, R53 Cooper S
- H en S
- Volledig MINI minded!

Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Gerard,
welkom op het forum en bij club van mini gekken.
Als je volgende week je auto op kunt halen en snel kennis wilt maken met veel mede MiniClub leden, click dan eens op de link onder de banner.
Zien we je de 19e september in Enschede?
welkom op het forum en bij club van mini gekken.
Als je volgende week je auto op kunt halen en snel kennis wilt maken met veel mede MiniClub leden, click dan eens op de link onder de banner.
Zien we je de 19e september in Enschede?

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Gerard; welkom!!
Je hebt waarschijnlijk in je profiel eeninstelling zo staan, dan je de banners niet ziet (heb ik ook, omdat ik die dingen irritant vind) ... kijk even bij "events 2010" ... " De Tukkertocht op 19 september a.s"
Succes en veel plezier op het forum!!
marss
Je hebt waarschijnlijk in je profiel eeninstelling zo staan, dan je de banners niet ziet (heb ik ook, omdat ik die dingen irritant vind) ... kijk even bij "events 2010" ... " De Tukkertocht op 19 september a.s"
Succes en veel plezier op het forum!!
marss
- H en S
- Volledig MINI minded!

Bericht

Link staat onder de banner. ( en nu er ook boven)
Laat wel even uiterlijk twee van te voren weten of en zo ja, met hoeveel personen je komt. Dit ivm de catering.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=17441
Laat wel even uiterlijk twee van te voren weten of en zo ja, met hoeveel personen je komt. Dit ivm de catering.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=17441

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
welkom gerard!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- sander_r53
- Volledig MINI minded!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
aj, dat is geen goede binnenkomer
Gelukkig gaat het weer goedkomen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- gerardNRG
- One wheel wonder

Bericht
Ik rij inmiddels weer een poosje met de gereviseerde bak:) nog steeds erg strak schakelen, maar hou ik wel van.
Vandaag een r56 arm steun geplaatst!
52160429935

Past dus gewoon in een r53!!!!!!
Opgehaald in Eindhoven.
Daarna langst Oss 2 nieuwe Continental sportcontact2 voor de prijs van 1
Banden boer had zich vergist in de nieuwheid. (strepen staan dr nog op haha)
Van 3mm naar 8mm profiel lijkt me handig voor de winter. Winterbanden is een beetje overbodig aangezien ik als het moet naar mn werk kan lopen
Nu bezig met het plaatsen van usb ingang om mn iphone onderweg op te laden. Vorige eigenaar heeft sigaretten aansteker eruit gehaald ? Ik heb deze nu maar meteen deze besteld. Netjes directe usb aansluiting
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=857290

Tot zo ver
En het schoot door mn hoofd om de achterbank eruit te halen...
heeft totaal geen nut nu... Dat zeg ik wel leuk, maar misschien zorgt de achterbank wel voor stevigheid?
dusch fotos van achterbank oplossingen zijn welkom!
Vandaag een r56 arm steun geplaatst!
52160429935
Past dus gewoon in een r53!!!!!!
Opgehaald in Eindhoven.
Daarna langst Oss 2 nieuwe Continental sportcontact2 voor de prijs van 1
Banden boer had zich vergist in de nieuwheid. (strepen staan dr nog op haha)
Van 3mm naar 8mm profiel lijkt me handig voor de winter. Winterbanden is een beetje overbodig aangezien ik als het moet naar mn werk kan lopen
Nu bezig met het plaatsen van usb ingang om mn iphone onderweg op te laden. Vorige eigenaar heeft sigaretten aansteker eruit gehaald ? Ik heb deze nu maar meteen deze besteld. Netjes directe usb aansluiting
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=857290

Tot zo ver
En het schoot door mn hoofd om de achterbank eruit te halen...
heeft totaal geen nut nu... Dat zeg ik wel leuk, maar misschien zorgt de achterbank wel voor stevigheid?
dusch fotos van achterbank oplossingen zijn welkom!
Onze sponsors