Desgewenst kan ik de Supercharged sticker die ik zelf supergaaf vind voor jullie nabestellen. Hoe meer hoe goedkoper heb ik begrepen.
Gr,
PP
Daar heb je helemaal gelijk in. Ach ik heb alles vrij klein bestickerd, maar vond dit toch wel erg gaaf staan. Je ziet het ook niet altijd, omdat het erg ver in de scoop zit. Morgen hopelijk scherpere foto's plaatsen, dan ziet het er veel beter uit. Veel mensen denken nu ook, wauw wat zit daarachter. ahum een standaard cooper s motor idd een workspakket past meer bij de sticker, maar vind voorlopig 170 genoeg, heb ze nog niet eens gevoeld ivm inrijden. Zit pas op 850Stickeren is leuk maar het moet wel subtiel gebeuren (zei ik met zijn hele dak onder de stickers).
Pas maar op dat je je MINI niet als een slak inrijd!PPCS schreef:...heb ze nog niet eens gevoeld ivm inrijden. Zit pas op 850
Vandaag maar eens ff goed warmgereden en een eens lekker over een aantal afgelegen landweggetjes gescheurd. 1,2,3,4 tjonge hij trekt erg lekker. In 2002 een van de eerste cooper sjes gehad. Die had ik toen uit duitsland omdat ze in nl nog niet leverbaar waren. Deze voelt een stuk snellerPas maar op dat je je MINI niet als een slak inrijd!
Onze sponsors