Bedankt voor je steun.jbcola schreef:Mar heeft gelijk!
JCW sportstoelen leer of alcantara
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
x2jbcola schreef:Mar heeft gelijk!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Luister naar de wijsheid van je wederhelft!
Bijkomend voordeel: Dan kun je binnenkort ook nog wat anders leuk voor de Mini kopen, want "zij heeft dan haar stoelen ook al" dus nou ben jij aan de beurt.
Bijkomend voordeel: Dan kun je binnenkort ook nog wat anders leuk voor de Mini kopen, want "zij heeft dan haar stoelen ook al" dus nou ben jij aan de beurt.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb ergens wel spijt dat ik niet de lederen versie heb gepakt..
Maar ik had ook geen vol leer in mijn wagen, dus was het een beetje stom vond ik
De lederen zijn nog een stukkie duurder ook geloof ik..
Anyway, veel succes met het kiezen
Maar ik had ook geen vol leer in mijn wagen, dus was het een beetje stom vond ik
De lederen zijn nog een stukkie duurder ook geloof ik..
Anyway, veel succes met het kiezen
- HK
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Ivo, als ik dat doe dan blijf ik stoelen verwisselen
. Marian stuurt ook nog wel eens.
@ Marcel, die JCW stoelen zijn eigenlijk mijn idee. Dus ik ben bang, dat jou geweldige voorstel helaas niet opgaat.
Ben ook al bezig met andere velgen. Dus....
@ Sven, de prijzen die ik heb zijn van 2009, en daarin is de alcantara uitvoering €45,-- duurder.
@ Geoffrey, ik heb ook geen vollederen interieur. Daarom ging ik in eerste instantie voor alcantara.
Deze week valt de beslissing.
@ Marcel, die JCW stoelen zijn eigenlijk mijn idee. Dus ik ben bang, dat jou geweldige voorstel helaas niet opgaat.
Ben ook al bezig met andere velgen. Dus....
@ Sven, de prijzen die ik heb zijn van 2009, en daarin is de alcantara uitvoering €45,-- duurder.
@ Geoffrey, ik heb ook geen vollederen interieur. Daarom ging ik in eerste instantie voor alcantara.
Deze week valt de beslissing.
- HK
- Volledig MINI minded!

Bericht
En om dat het JCW-logo ook rood heeft, ging mijn interesse uit naar alcantara.
Dit om alles een beetje in één geheel te houden.
Die lederen zitten goed, dat heb ik mogen ervaren tijdens de Bushrit als "navigator"
.
Dat weet ik. Maar ik heb rode stukken leer in de stoelen en bank.jbcola schreef:Ik "had" ook geen volleder interieur
En om dat het JCW-logo ook rood heeft, ging mijn interesse uit naar alcantara.
Dit om alles een beetje in één geheel te houden.
Die lederen zitten goed, dat heb ik mogen ervaren tijdens de Bushrit als "navigator"
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BRG
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors