Ik heb dus een JVC KDAVX44 aangeschaft voor in de mini
Van Berthil de tip gekregen dat ik een HK-enabler moest gebruiken om de versterker en de speakers van het HK-systeem werkend te krijgen met een aftermarket-unit.
Ik die enabler besteld en vrij vlot gekregen, maar de enabler laat duidelijk zien dat er twee aansluitingen voor in de radio zijn, een bruin palletje en een zwart palletje die beiden met een hoop kabeltjes naar twee zwarte kapjes gaan waarvan er eentje de omvormer is van ISO naar normale formaat.
Mijn JVC heeft echter een hele andere plug, waarin het lijkt alsof die zwarte en bruine plug samen in 1 zitten, want alle kleuren van de kabeltjes corresponderen.
Nu heb ik mijn pa, die elektricien is, die enabler dus laten verknippen en passend laten maken voor mijn aansluiting van de JVC. Ging allemaal prima, is netjes gelukt volgens pa, ik de boost er dus uitgesloopt, JVC geinstalleerd, aangezet, ging prima. Totdat ik muziek wou gaan luisteren.. er komt gewoon geen geluid uit, wat ik ook doe, USB, Radio, CD, helemaal niks.
Ik heb er wat foto;s van gemaakt, misschien dat het iets verduidelijkt, want ik snap er helemaal geen ruk meer van

Dit is de andere kabelboom met enkel input kabels, die dus niet gebruikt wordt
Ook staat de radio omvormer erop, de zwarte kabel met verdikking

De enabler, die dus verknipt en opnieuw gesoldeerd is met krimpkousjes, linksonder op de foto zie je een klein zwart kastje wat vanuit de fabriek op de gele kabel zat gemonteerd. Die heb ik eens open gemaakt en gekeken wat erin zat, en daarvan is dit het resultaat

Als iemand me hiermee verder kan helpen zou ik daar erg gelukkig mee zijn..