Onderdelen verliezen met hoge snelheid!!
- S-Special
- 4 op een rij!

Bericht
Het is misschien wel een leuk onderdeel voor een nieuwe bijeenkomst!!!!
Ontwijk de A-stijl !!
Maar goed als je het meemaakt en nog niet zo lang in een Super MINI rijd!!
Is het wel even schrikken en nu maar hopen dat er verder geen andere delen van mijn auto afvallen
Ontwijk de A-stijl !!
Maar goed als je het meemaakt en nog niet zo lang in een Super MINI rijd!!
Is het wel even schrikken en nu maar hopen dat er verder geen andere delen van mijn auto afvallen
- horn
- Be Mini

Bericht
ach, het is lastiger als je voorganger z'n A-stijl verliest, dan als je hem zelf verliest...
Carglass, voorruit vervangen. Doen dat in 3 keer (steeds verkeerde of te weinig onderdelen bij zich), na 3 weken kwam de hele rubber strip langs de bovenzijde voorruit los.
"Komt u maar even bij ons langs"
"Daggutnie, kom maar bij mij langs"
4 dagen later, hupsakee, de grote kitspuit erlangs en het zat weer vast.
2 maanden later erg veel gesuis boven de 140. Naar de dealer :arrow: 'er moet een nieuwe ruit in'... Nieuwe ruit gekregen, maar nu suist hij nog.
Volgende week dinsdag gaat hij weer naar het mini-ziekenhuis (30e keer en counting...
)
Carglass, voorruit vervangen. Doen dat in 3 keer (steeds verkeerde of te weinig onderdelen bij zich), na 3 weken kwam de hele rubber strip langs de bovenzijde voorruit los.
"Komt u maar even bij ons langs"
"Daggutnie, kom maar bij mij langs"
4 dagen later, hupsakee, de grote kitspuit erlangs en het zat weer vast.
2 maanden later erg veel gesuis boven de 140. Naar de dealer :arrow: 'er moet een nieuwe ruit in'... Nieuwe ruit gekregen, maar nu suist hij nog.
Volgende week dinsdag gaat hij weer naar het mini-ziekenhuis (30e keer en counting...
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Wat een maandagmorgen-MINI

-The MINI is simply too beautiful to be true-
30 keer???????horn schreef: weer naar het mini-ziekenhuis (30e keer en counting...)
Wat een maandagmorgen-MINI

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Balen zeg, wat een tijd en gedoe dat dat kost. Succes

Hij moet wel heeeeeeeel lekker rijdenhorn schreef:breek me de bek niet open. 23x in het eerste jaar...Pretty Cooper schreef:30 keer???????horn schreef: weer naar het mini-ziekenhuis (30e keer en counting...)
Wat een maandagmorgen-MINI![]()

- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Op zich valt dat wel mee, maar doordat de ruit best wel recht op staat kan een steentje wat toevallig verkeerd op de ruit terecht komt al een putje veroorzaken. Maar als je veel rijdt met de mini zul je ook automatisch meer steenslag hebben dan iemand die weinig rijdt.Hebben jullie dan ook erg veel last van steenslag????
Onze sponsors