In mijn hometown rijdt er een cooper rond met BBS RC velgen. 'K vind het niet mis, maar er zijn mooiere, elk zijn ding natuurlijk he. (BTW verdere specs van de mini, remus uitlaat, aero kit, kunststof onderdelen gespoten, verlaagd, aero spoiler ...
Breyton Spirit
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht

say whooooot?! Zou vet zijn onder een mini!!! Kopen die handel
In mijn hometown rijdt er een cooper rond met BBS RC velgen. 'K vind het niet mis, maar er zijn mooiere, elk zijn ding natuurlijk he. (BTW verdere specs van de mini, remus uitlaat, aero kit, kunststof onderdelen gespoten, verlaagd, aero spoiler ...
)
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!

Bericht
Als je Breyton's zoekt, kan ik je misschien op weg helpen met prijs indicaties. Wij hebben regelmatig Breyton velgen namelijk.
Beetje moeilijk te zien, maar volgens mij zijn dit BBS CV.. prima te krijgen in 4 x 100jschip schreef:Dat is de BBS RC. Is al een wat ouder type. Vooral veel onder BMW E36. In viergaats steek 100 lastig te vinden denk ik.Sid schreef:tis een BBS, maar weet geen type.xamie schreef:En weet iemand mischien welke velgen dit zijn:
http://auto.2dehands.be/markt/auto_be/m ... sort=prijs
vind ik er ook mooi onder staan
Als je Breyton's zoekt, kan ik je misschien op weg helpen met prijs indicaties. Wij hebben regelmatig Breyton velgen namelijk.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Laat het ons maar weten (Breytons)Braspenning Racing schreef:Beetje moeilijk te zien, maar volgens mij zijn dit BBS CV.. prima te krijgen in 4 x 100jschip schreef:Dat is de BBS RC. Is al een wat ouder type. Vooral veel onder BMW E36. In viergaats steek 100 lastig te vinden denk ik.Sid schreef:
tis een BBS, maar weet geen type.
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht

R56 Still fun but easier to live with
op www.breyton.com kan je wat meer info vinden, maar kan deze velg nergens vinden 
Alhoewel er deze op lijken, maar is 5 gaats

R56 Still fun but easier to live with
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Op internet ook nergens te vinden. Ik heb google ook al geprobeert. Deze velgen kosten rond de 160 pond per stuk (17")MINIJCW schreef:op www.breyton.com kan je wat meer info vinden, maar kan deze velg nergens vinden
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!

Bericht
Klopt het zijn de Breyton Flames gepolijst...

Voor de Mini zullen de prijzen hier iets lager liggen.

Voor de Mini zullen de prijzen hier iets lager liggen.

- Braspenning Racing
- Mod virus alert!

- Braspenning Racing
- Mod virus alert!

Bericht
Doe eens een search op Koya Magic Inox...
Er zijn verschillende leveranciers doe dit merk voeren, wij nl ook.
Heb alleen geen details bij de hand hier thuis op zondag morgen.
Er zijn verschillende leveranciers doe dit merk voeren, wij nl ook.
Heb alleen geen details bij de hand hier thuis op zondag morgen.

Onze sponsors