Wanneer geven ze Lisette nu eens een stoeltje in een raceklasse?

Er loop niks aan in de bochten, hij ligt inderdaad héél erg laag op de foto's van k33z. Alleen bij flink remmen (op de motor) voor Tarzan wil de voorspoiler nog wel eens over de grond schrapenpeter schreef:Jezus Berthil wat ligt dat ding van jouw laag! Hoorde je um niet schrapen in de bochten....?!?
Die gele S3, dat was ikBerthil schreef:Twee S3-tjes, Golf GTI en veel geprepareerde BMW's verschalkt.
Dank voor compliment. Ik moet zeggen dat deze foto's niet zo gek veel voorstellen. Wil je mooie foto's maken die anders zijn als deze 13 in een dozijn foto's moet je daar gewoon meer tijd voor nemen. Mooie locatie zoeken langs de baan en een aantal keer verkassen zodat je een leuke, diverse, reportage krijgt. Dit zijn slechts een aantal 'snapshots'.Maaij schreef:@k33z,
Erg mooie foto's. Mag ik vragen welk camera je hebt? Wat voor instelling kan je het beste gebruiken bij zulke foto's?
Harstikke leuk dat je even de moeite neemt om je aan te melden en wat van je te laat horen. Prachtige auto, je S3Much2Much schreef:Die gele S3, dat was ikIk zag je in mijn binnenspiegel al naderen
Onze sponsors