Kan het bijna niet geloven

Dat hoorde ik ook van works915, maar ligt dat niet aan de leenauto die had?Nathalie schreef:De koppeling gaat nu wel veel zwaarder, hij stuurt zwaarder en het schakelen is zwaarder maar hij rijdt echt top.....
Geen gek idee, alle slachtoffers een keer bij elkaar.Gebo schreef:Als dit opgelost zou zijn, inderdaad tijd voor een feestje!
(op kosten van MINI natuurlijk he......)
Het ligt niet aan de leenauto, inmiddels heb ik al zoveel verschillende leenauto`s meegekregen de afgelopen 2 jaar, de koppeling is echt een stuk zwaarder, schakelen ook.Harmar schreef:Dat hoorde ik ook van works915, maar ligt dat niet aan de leenauto die had?
Idem hiero Nathalie!Nathalie schreef:Het ligt niet aan de leenauto, inmiddels heb ik al zoveel verschillende leenauto`s meegekregen de afgelopen 2 jaar, de koppeling is echt een stuk zwaarder, schakelen ook.Harmar schreef:Dat hoorde ik ook van works915, maar ligt dat niet aan de leenauto die had?
Hij rijdt nog steeds als eenik ga nog niet te vroeg juichen maar hij rijdt echt heerlijk nu, zo heeft ie nog niet eerder gereden. Hopelijk blijft het zo.....en hebben de anderen ook geen last meer.
@Tom
heb jij hem al terug???
jeetje wat duurt dat langkstja0 schreef:@Nathalie
nee nog niet terug.... Is geloof ik al een week....
(keep your fingers crossed)
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors