Gave bak, meer pics please
Morgen is het zo ver! Dan ga ik mijn Mini ophalen!
- Jaajke
- Enthousiast

Bericht

The MINI-bug has bitten me! It's incurable!
De foto's waren gemaakt vooralleer de kentekens erop kwamen! Daar heb ik ook nog foto's van!
Morgen (ondertussen al vandaag) gaan we foto's maken in de buitenlucht in het zonnetje! Zal ze dan zeker posten!
Hij rijd zalig, ben er net in thuisgereden en ja hoor, ook al was het maar een kort stukje, ik ben er al helemaal weg van !!!!!
Morgen (ondertussen al vandaag) gaan we foto's maken in de buitenlucht in het zonnetje! Zal ze dan zeker posten!
Hij rijd zalig, ben er net in thuisgereden en ja hoor, ook al was het maar een kort stukje, ik ben er al helemaal weg van !!!!!

The MINI-bug has bitten me! It's incurable!
- annsPLD
- Leerling Mini lid

Bericht
En Jaaijke....nog steeds tevreden??
Mijne staat in transport. Is in Zeebrugge of komt er vandaag aan, dus misschien kan ik hem nog deze week ophalen, en anders toch zeker begin volgende week..... Snel he?!
Mijne staat in transport. Is in Zeebrugge of komt er vandaag aan, dus misschien kan ik hem nog deze week ophalen, en anders toch zeker begin volgende week..... Snel he?!
Door de lens van mijn 300D zal m'n Mini One D Park Lane nog meer schitteren...
- grand_cru
- Be Mini

- Contacteer:
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Goed nieuws!!! Nu kan je zeker niet meer slapen!!!annsPLD schreef:Mijne staat in transport. Is in Zeebrugge of komt er vandaag aan, dus misschien kan ik hem nog deze week ophalen, en anders toch zeker begin volgende week..... Snel he?!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Onze sponsors