Jammer dat de af-fabriek JCW het ook heeft.

Zal niet gauw gebeuren. Zie vetgedrukte tekst nog eens;CooperS-lightningblue schreef:Ik denk dat dit iets onopgelosts blijft tot er weer een nieuw model word geintroduceerd met een andere motor. Jammer dat de af-fabriek JCW het ook heeft.
Berthil schreef:Ik quote even uit dit artikel want het is nogal wat:Des schreef:Wat is er anders aan de Works af fabriek ten op zichte van een R56 Cooper S met Works Motor Tuning
It’s so impressive that BMW has already announced that this engine will be showing up in the next generation 1 Series due out in 2012.
Kennelijk vindt BMW het nog steeds een goede motor.CooperS-lightningblue schreef:Ja I know, had het ook over een nieuw model. Of dat het volgende nieuwe model is of niet, die motor is een keer bejaard.
Van wanneer is je MINI dan Coen? En wat km stand heeft ie?coendek schreef:nog steeds nergens last vansnap er geen zak van
11-2006Jurgen schreef:Van wanneer is je MINI dan Coen? En wat km stand heeft ie?coendek schreef:nog steeds nergens last vansnap er geen zak van
Ik hoop dat mijne het ook niet gaat krijgen heIk heb toch alleszins niets tijdens het testrijden, en hij stond al een paar weken gewoon buiten.
@frustratie:ik neem het je in iedergeval niet kwalijkkstja0 schreef:Zojuist telefonisch contact gehad met Mini Nederland. Volgens Customer relations is er een kleine week geleden een communicee uitgegaan naar alle mini dealers in Nederland mbt het Diesel/Ratel geluid probleem. Jammer genoeg kon deze persoon mij niet medelen wat precies de inhoud is/was van deze informatie. Hij adviseerde mij contact op te nemen met mijn dealer en de vervolg stappen te bespreken.
Veel wijzer ben ik niet geworden aangezien mijn contact persoon bij de dealer vandaag ook afwezig is. Maandag ga ik wederom bellen.
Echter irriteer ik mij aan de lakse houden van Mini in het algemeen (of is dit nou echt iets specifieks voor de autobranche?).
Waarom komt deze informatie niet gewoon naar de klant toe... maar moet ik het eruit trekken! (excuus voor de frustratie)
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors