Jawel; links onderin de snelheidsmeter zit die toch!? Und rechts ist der benzinmesser.remco schreef:Vooral Aqua.... vind het eigenlijk vrij kansloos dat er in de MINI niet eens een watertemperatuur meter zit
Remco's new ride
- remco
- Mod virus alert!

Bericht
werk aan de andere kant van de snelweg bij Imtech. Maar m'n MINI staat daar veilig opgeborgen in de kelder/garage.parklaneworks schreef:Ik heb jou nog niet gespotremco schreef:en ik heb ze denk ik op jouw bolide voor het eerst gespot. Fleetpark/Leidschendam? ik werk daar ook vlakbijparklaneworks schreef:Errug mooi!!, die JCW grill en side scuttles
als je ooit je R105's nog weg doet laat het even weten, maar ik werk inderdaad op het fleetpark, dus moet ik je ongewijfeld een keer tegenkomen!
- remco
- Mod virus alert!

Bericht
de volgende mod! Ik kan eindelijk weer lekker gaan biken!

de eerste R56 alhier met een trekhaak?
Typisch dat de bevestiging een beetje uit het midden staan. Kan niet anders vanwege het mistachterlicht.
meer info in
Trekhaak onder een R56

de eerste R56 alhier met een trekhaak?
Typisch dat de bevestiging een beetje uit het midden staan. Kan niet anders vanwege het mistachterlicht.
meer info in
Trekhaak onder een R56
- remco
- Mod virus alert!

Bericht
net terug van 2 weekjes Noord Italië. Eerst het Como-meer later nog Livigno (belastingparadijsje in Italië; Gucci's voor weinig en Euro 95 voor 1,01 per liter!!)
Maar jongens wat kan je daar lekker sturen! De Fuela pas en de Stelvio waren vorig jaar bij Top Gear nog verkozen als beste stuurmans wegen. Begrijp helemaal waarom
jammer alleen van die vele campers.... die moet je dan toch weer gaan inhalen

ook leuk!

en deze mannen hebben iets te veel geld (en te weinig smaak....). Laatst al gespot in Dussendorf. Nu waren ze aan het vakantievieren in hotel Four Seasons te Milaan.
Maar jongens wat kan je daar lekker sturen! De Fuela pas en de Stelvio waren vorig jaar bij Top Gear nog verkozen als beste stuurmans wegen. Begrijp helemaal waarom

ook leuk!

en deze mannen hebben iets te veel geld (en te weinig smaak....). Laatst al gespot in Dussendorf. Nu waren ze aan het vakantievieren in hotel Four Seasons te Milaan.
- remco
- Mod virus alert!

Bericht
het was weer een mooie week voor wat mods!
wie vindt de 3 verschillen?... (eigenlijk 4 zie ik nu)

Floris bedankt voor de tips!
Linda bedankt voor het bestellen van de wielen en de koffie!
de NewMINIclub heeft er weer een mooie sponsor bij!
(nu komen de opmerkingen over spacers en verlagen gok ik.... ha ha)
wie vindt de 3 verschillen?... (eigenlijk 4 zie ik nu)

Floris bedankt voor de tips!
Linda bedankt voor het bestellen van de wielen en de koffie!
(nu komen de opmerkingen over spacers en verlagen gok ik.... ha ha)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zien erg mooi uit die velgen, staat heel goed
! Ze zijn nog steeds mijn favoriet. En uiteraard zou een verlaging zeker niet misstaan
!
Dan nu de verschillen: antenne, tankdop, spoiler en last but not least de velgen!
Dan nu de verschillen: antenne, tankdop, spoiler en last but not least de velgen!
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
- remco
- Mod virus alert!

Bericht
Grappig trouwens dat alle newminiclubleden aan de Oude Middenweg /DH nu met zwarte R105's rond rijden
jij wint, je gaat door voor de wasmachine!parklaneworks schreef:Zien erg mooi uit die velgen, staat heel goed![]()
! Ze zijn nog steeds mijn favoriet. En uiteraard zou een verlaging zeker niet misstaan
!
Grappig trouwens dat alle newminiclubleden aan de Oude Middenweg /DH nu met zwarte R105's rond rijden
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zeg goed bezig , ziet er een flink stuk cooler uit zo !!!
Velgen staan dik zeg ..
gr.Inim
Velgen staan dik zeg ..
gr.Inim
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ziet er strak uit Remco, ben blij dat ik je ermee heb kunnen helpen
en ik zeg het toch maar: Koop effe een setje veren bij Coen en spacers bij Beek of Biesheuvel, is echt een must onder de R56!!!!!
gr.
floris
en ik zeg het toch maar: Koop effe een setje veren bij Coen en spacers bij Beek of Biesheuvel, is echt een must onder de R56!!!!!
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors