Zo, eindelijk na bijna 8 maanden geveld geweest te zijn door een vage ziekte, begin ik er langzaam weer bovenop te komen.
Helaas had ik mijn MINI weg gedaan, omdat we naar Dubai zouden gaan verhuizen, wat dus vanwege mijn ziek zijn ook is uit/afgesteld. Heb toen met m'n stomme kop een Lotus Elise gekocht en die wil ik kwijt om weer MINI te rijden, dus mocht men iemand weten die zo'n ding zoekt......help mij aub weer aan een MINI.
HELP ik wil weer een MINI
- Kuijt
- Mod virus alert!
Bericht
help misschien wil ik een lotus...
Ehh waarom stom als je een lotus koopt??
heb je ergens een foto?
gr
john
heb je ergens een foto?
gr
john
Like no other.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
staan er een hoop te koop aan het vaste land met RHD... ze zijn wat betaalbaarder...
succes met de verkoop!
coen
effe?! hihi is niet 123 werk... en kost weer zo'n 1000+ als je het met gebruikte onderdelen doet... MKI dan..Kuijt schreef:Stuur effe omkatten, succes met de verkoop, zou je 'm niet beter in de UK ruilen?
gr
John
staan er een hoop te koop aan het vaste land met RHD... ze zijn wat betaalbaarder...

succes met de verkoop!
coen
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Zonder gekheid, normaal gesproken ben ik helemaal weg van hardafgeveerde auto's en motoren. Helaas werkt dat nu met mijn gezondheid niet zo goed, ben helaas ook een kilootje of 15 aangekomen, dus er ff makkelijk in en uit stappen zit er niet meer in. Voor de rest rijd het echt te gek, een wegligging waar je U tegen zegt.
Voor meer foto's http://link.marktplaats.nl/173080881 , wilde hier eigenlijk geen verkooptopic van maken...maar meer m'n hart luchten. En hopen dat iemand hier toevallig op zoek is naar een lotus elise (club en vriendenprijs is anders dan op marktplaats
)
Re: help misschien wil ik een lotus...
Het is geen MINI!!!Kuijt schreef:Ehh waarom stom als je een lotus koopt??
heb je ergens een foto?
gr
john
Zonder gekheid, normaal gesproken ben ik helemaal weg van hardafgeveerde auto's en motoren. Helaas werkt dat nu met mijn gezondheid niet zo goed, ben helaas ook een kilootje of 15 aangekomen, dus er ff makkelijk in en uit stappen zit er niet meer in. Voor de rest rijd het echt te gek, een wegligging waar je U tegen zegt.
Voor meer foto's http://link.marktplaats.nl/173080881 , wilde hier eigenlijk geen verkooptopic van maken...maar meer m'n hart luchten. En hopen dat iemand hier toevallig op zoek is naar een lotus elise (club en vriendenprijs is anders dan op marktplaats

- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Staat 40 uur voor, was ik van plan om zelf te doen, maar dat zit er ook niet in. Om te laten doen moet je rekenen tussen de 4 en 6000 euro ;(coendek schreef:effe?! hihi is niet 123 werk... en kost weer zo'n 1000+ als je het met gebruikte onderdelen doet... MKI dan..Kuijt schreef:Stuur effe omkatten, succes met de verkoop, zou je 'm niet beter in de UK ruilen?
gr
John
succes met de verkoop!
coen
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Ik wil voor max 19.000 euro andere auto kopen( het liefst met zoveel mogelijk pk-tjes), zeg maar soort aanvaardbaar risico mocht ik de auto niet verkocht krijgen als we emigreren. Gaan we niet weg, dan word het hoogstwaarschijnlijk een nieuwe cooper S cabrio.coendek schreef:hmmz altijd irritant dat soort figuren!! Ik hoop dat je hem snel kwijt bent!!
waarom geen R56?? als je toch kijkt naar die nieuwe cabby!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey Minipino,
goed dat je weer beter bent! Ga je die Elise ook weer weg doen? MINI blijft leuk!
iDD
goed dat je weer beter bent! Ga je die Elise ook weer weg doen? MINI blijft leuk!
iDD
Onze sponsors