Bij deze ben ik dus nieuw op het forum maar nog een groentje zonder MINI....dus wachten maar ...
En nu maar wachten ...
- Pimmeke
- One wheel wonder

Bericht
En nu maar wachten ...
Ben afgelopen weekend gaan testen met COPPER D. Zooo, was ik ff aangenaam verrast. Ben nu nog in't bezit van BMW e90 3-reeks en heb gekozen om eens een Mini te proberen...... eerlijk ..... een 3-serie rijdt OK, maar een Mini had ik nooit durven denken dat het "ding" zo leuk is om mee te rijden. Een echte verassing. Gevolg, we hebben een bestelling geplaatst ... . De 3-reeks wordt verkocht en gaan we eens ecologisch-fun-rijden. De levertijd van de Mini is 6 tot 8 weken ...
Bij deze ben ik dus nieuw op het forum maar nog een groentje zonder MINI....dus wachten maar ...
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Welkom Pimmeke,
Veel plezier hier op het forum.
En succes met wachten. We zien elkaar vast wel een keer bij een Meet of een rit.
Annet
Veel plezier hier op het forum.
En succes met wachten. We zien elkaar vast wel een keer bij een Meet of een rit.
Annet

- Pimmeke
- One wheel wonder

Bericht
Wachten...
Thx voor de reacties. Heeft een van jullie effectief 4 maanden moeten wachten ????
- Walter_R
- 4 op een rij!

- Contacteer:
Bericht
Om exact te zijn 19-07-2008 heb ik de MINI besteld....afgelopen vrijdag 7 november was de aflevering!
Dus ietsje korter dan vier maanden....Maar ja wachten is altijd lang..
Suc6 met wachten..Groeten Walter
Re: Wachten...
Hey Pimmeke,Pimmeke schreef:Thx voor de reacties. Heeft een van jullie effectief 4 maanden moeten wachten ????
Om exact te zijn 19-07-2008 heb ik de MINI besteld....afgelopen vrijdag 7 november was de aflevering!
Dus ietsje korter dan vier maanden....Maar ja wachten is altijd lang..
Suc6 met wachten..Groeten Walter
- turbootje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hé Pimmeke,
Welkom hier en suc6 met wachten...het is de moeite waard
Besteld -als allereerste in Nederland- in de 1e week van augustus 2006...geleverd.. 22 april 2007
Reden: het OPBERGVAKJE in het dashboard. Hoe is het gezegde ook alweer?? Veel eersten zullen de laatsten zijn toch ?:roll: ..
Maar ja, was het wel snel weer vergeten toen ik de sleutels kreeg tijdens de KIKA-rit.
Grtz
Karin
Welkom hier en suc6 met wachten...het is de moeite waard
haha..breek me de bek niet open zeg!!Blont-007 schreef:Hey welkom hier en vraag maar eens aan Turbootje, die heeft pas lang moeten wachten!
Besteld -als allereerste in Nederland- in de 1e week van augustus 2006...geleverd.. 22 april 2007
Reden: het OPBERGVAKJE in het dashboard. Hoe is het gezegde ook alweer?? Veel eersten zullen de laatsten zijn toch ?:roll: ..
Maar ja, was het wel snel weer vergeten toen ik de sleutels kreeg tijdens de KIKA-rit.
Grtz
Karin
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hoi Pim!
Proficiat met uw aankoop!
Moet je daar echt zo lang op wachten? Zou normaalgezien op 3-4 weken moeten kunnen hoor...
Succes!
Greg
Proficiat met uw aankoop!
Moet je daar echt zo lang op wachten? Zou normaalgezien op 3-4 weken moeten kunnen hoor...
Succes!
Greg
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors