Frieslandrit 26 oktober 2008
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
dat zand is echt niet zwart hoor. Hoe zag jou auto eruit als de zon schijnt.
Annet
Patrick,seirv schreef:Dat is het voordeel van de kleur black.. zwart op zwart
dat zand is echt niet zwart hoor. Hoe zag jou auto eruit als de zon schijnt.
Annet

- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Maar maandag wel.
Of had je 'm zondag al afgespoten.
Wij niet
Dus ik heb de modder in het daglicht gezien.
Zo'm auto wil je echt niet naast het huis. En al zeker niet in de garage.
Of had je 'm zondag al afgespoten.
Wij niet

Zo'm auto wil je echt niet naast het huis. En al zeker niet in de garage.

- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Even een vraag tussen door....
Afgelopen weekend gaf mijn tomtom opeens weiland aan en zag links en rechts op de weg kamikaze acties.. (sorry x3).. afslag gemist..
Ik hoorde van meerdere mensen dat de tomtom even de weg kwijt was. Heeft dit te maken met een kaart update? En lost versie 6.75 dit probleem op????
Afgelopen weekend gaf mijn tomtom opeens weiland aan en zag links en rechts op de weg kamikaze acties.. (sorry x3).. afslag gemist..
Ik hoorde van meerdere mensen dat de tomtom even de weg kwijt was. Heeft dit te maken met een kaart update? En lost versie 6.75 dit probleem op????
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kom helaas nu pas aan de afterparty toe... Leuk om al jullie enthousiaste reacties te lezen! Ik meld me ook zeker aan voor Friesland - the sequel. Props voor de goody-bag, de organisatie en de foto- en filmcrew! Leuk ook om de gezichten bij de nick-names te zien. Oant moarn!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Het heeft even geduurd, maar hier is dan de film.
1e Frieslandrit 2008
de film is ook in HD kwaliteit te zien.
(als je over het filmpje gaat verschijnt er rechts verschillende knoppen, op de onderste van de 3 HD is off kan je dan drukken voor HD is on ,
je wordt dan doorgelinkt naar de site van Vimeo, de kwaliteit ziet er dan veel beter uit. (en fullscreen is dan ook mogelijk))
[video width=688 height=387]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2103560&[/video]
Veel kijkplezier
(het monteren gaat wel steeds sneller , maar kost altijd nog vele uren)
Sorry voor de stotering op verschillende punten in de film ( 3.29 5.40 8.50 9.50 ....) het zit gelukkig niet in het orgineel,
dit is tijdens de conversie gebeurd, misschien ga ik dit nog wel verbeteren)
tot de volgende keer
Kees
1e Frieslandrit 2008
de film is ook in HD kwaliteit te zien.
(als je over het filmpje gaat verschijnt er rechts verschillende knoppen, op de onderste van de 3 HD is off kan je dan drukken voor HD is on ,
je wordt dan doorgelinkt naar de site van Vimeo, de kwaliteit ziet er dan veel beter uit. (en fullscreen is dan ook mogelijk))

[video width=688 height=387]http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2103560&[/video]
Veel kijkplezier
(het monteren gaat wel steeds sneller , maar kost altijd nog vele uren)
Sorry voor de stotering op verschillende punten in de film ( 3.29 5.40 8.50 9.50 ....) het zit gelukkig niet in het orgineel,
dit is tijdens de conversie gebeurd, misschien ga ik dit nog wel verbeteren)

tot de volgende keer
Kees

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Yvon, dat is toch geen taal voor een nette meidSleefje schreef:@@#!@#$!@@! Websense hiero grmbl....
Vanavond thuis kijken voordat ik naar school ga

Onze sponsors