Coen's PW projectje
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
de ladies zaten lekker boven op de WII met Rick te spelen, vonden het veels te koud buitenPretty Cooper schreef:Kwamen de vrouwtje niet![]()
Toch maar een stoere look. Gaaf, lekker sporty.
en petje af voor BlonT!
gr, PC
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
hoorde trouwens van Cin dat de Griek goed nieuws voor je had
scheelt je weer een hoop geld pik
gr.
floris
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
volgens mij wilde die gewoon een stukje in de Cabrio rijden idaBlont-007 schreef:muts!
gr.
floris
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Oke,
JCW grill besteld.. (alleen het binnenste gedeelte) zodat mijn cooper voor de verkoop IETS ruiger uiterlijk heeft...
Ook vandaag mijn Brodit houder binnen gekregen..
Normaal ben ik niet zo van de houders en de dingetjes maar sinds ik mijn E71 heb wil ik er navi op en dan is zo'n houder toch verdomd handig. En het ziet er nog aardig uit ook!
hierbij wat foto's :

Coen
JCW grill besteld.. (alleen het binnenste gedeelte) zodat mijn cooper voor de verkoop IETS ruiger uiterlijk heeft...
Ook vandaag mijn Brodit houder binnen gekregen..
Normaal ben ik niet zo van de houders en de dingetjes maar sinds ik mijn E71 heb wil ik er navi op en dan is zo'n houder toch verdomd handig. En het ziet er nog aardig uit ook!
hierbij wat foto's :

Coen
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
VET!
Nu nog verkopen die handel :d
Kzal trouwens eens meten, ben je niet vergeten, maar ik vergeet altijd de grote 'meter' mee te nemen lol
Nu nog verkopen die handel :d
Kzal trouwens eens meten, ben je niet vergeten, maar ik vergeet altijd de grote 'meter' mee te nemen lol
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors