Straks zijn ze nog gestolen....
Groupbuy: MINI ventieldopjes (Gesloten)
- CooperS-lightningblue
 - Volledig MINI minded!

Bericht			

Weer niks vandaag, weet je zeker dat je ze op de bus hebt gedaan?

- Maaij
 - King of the Groupbuy
 - Contacteer:

- CooperS-lightningblue
 - Volledig MINI minded!

Bericht			

Ja vandaag wel een hoop post gehad, maar weer geen ventieldopjes....
Jij kan er ook niks aan doen Maaij, je hebt ze op de bus gedaan, dussss
Hoop wel dat ze nog komen....

Jij kan er ook niks aan doen Maaij, je hebt ze op de bus gedaan, dussss
Hoop wel dat ze nog komen....

- CooperS-lightningblue
 - Volledig MINI minded!

Bericht			

Ja precies ik wacht nog gewoon en anders moeten we even kijken of de TNT (TPG) kan zoeken waar het fout is gegaan....

- CooperS-lightningblue
 - Volledig MINI minded!

Bericht			

Heb inmiddels van Coen een setje gehad! Ze staan echt geweldig, ik vind ze super vet.
Het enige wat ik minder "vet" vind is de TPG, omdat ik beide pakketjes nog niet binnen heb.....
Hier een foto;

Het enige wat ik minder "vet" vind is de TPG, omdat ik beide pakketjes nog niet binnen heb.....
Hier een foto;

- CooperS-lightningblue
 - Volledig MINI minded!

- Maaij
 - King of the Groupbuy
 - Contacteer:

Bericht			
@koeft: ik had deze in US besteld. Als je een CC of Paypal hebt, dan kan je deze ook bestellen. Als je de site wilt hebben dan hoor ik het wel.

Nog niks binnen? Zo te horen wacht je ook nog op een ander pakketje?CooperS-indiblue schreef:Heb inmiddels van Coen een setje gehad! Ze staan echt geweldig, ik vind ze super vet.
@koeft: ik had deze in US besteld. Als je een CC of Paypal hebt, dan kan je deze ook bestellen. Als je de site wilt hebben dan hoor ik het wel.
- CooperS-lightningblue
 - Volledig MINI minded!

Bericht			

andere pakketje is inmiddels binnen en ligt al bij de nieuwe eigenaar. Maar de dopjes heb ik nog steeds niet. Vind het heel raar. Anders bel een keer naar de TPG in jou plaats, dan doe ik dat ook...

- Maaij
 - King of the Groupbuy
 - Contacteer:

- CooperS-lightningblue
 - Volledig MINI minded!

Bericht			

Ik heb net mijn klacht gedaan. Er zou binnen 2 dagen opnieuw contact met mij opgenomen worden. Dus ik ben heeeeeeel benieuwd!!

- Pretty Cooper
 - Bling-Bling Queen

Bericht			
Ik weet dat uiterste besteldatum voorbij is, maar evt bij een volgende groupbuy wil ik wel graag een setje met MINI-logo.

Koeft schreef:Kan ik ook van die ventiel dopjes bestellen ? Vind ik er wel gaaf uitzien !!
Ik weet dat uiterste besteldatum voorbij is, maar evt bij een volgende groupbuy wil ik wel graag een setje met MINI-logo.
- henkietenk
 - Volledig MINI minded!

Bericht			
		Aaaargh! Ik heb met mijn stomme kop mijn ventieldopjes bij het tankstation in Bemmel laten liggen, op dat blaas-aparaat! Toen ik twee dagen later in Parijs stond, viel mij op dat ik geen ventieldopjes meer had, dus ik ff nadenken en besefte dat ik ze vergeten was er terug op te draaien. Ik heb paps gebeld en die heeft er uiteindelijk 3 teruggevonden en één zwart kapot dopje  

Toevallig nog iemand die 3 Britse-Vlag-Dopjes kwijt is en die laatste kwijt wil voor een pilsje/wijntje? (bij de BD-run
 )

Toevallig nog iemand die 3 Britse-Vlag-Dopjes kwijt is en die laatste kwijt wil voor een pilsje/wijntje? (bij de BD-run
Onze sponsors