Colmena is de oude bezitter van de MINI. Hij heeft aan DGB mee gedaan. Daarna is de auto verkocht aan een auto garage. Dus wellicht dat er nu iemand anders mee stuurt
Ik heb ff in zijn gallery gekeken en als ik me niet vergis heb ik deze Mini maanden geleden (toen ik nog zocht naar een Mini) op het net (MP) te koop zien staan, met zoiets als "TE KOOP Absoluut de dikste Mini van Nederland"
Kleur was inderdaad top, net als de dakvlag. De rest was ook zeker niet mijn smaak en bij de afwerking hadden ze volgens mij toch ook wel wat steken laten vallen . Ach ja, met afwerking nemen ze het sowieso niet zo nauw bij DGB (dit was trouwens een originele SLK 32 AMG ):
klopt. Ik heb Richard er over gesproken toentertijd en er was nogal wat mee mis. Wel jammer, want als ze het goed hadden gedaan was het echt een show auto gebleken!
Wat grappig dat je uit Nijkerk komt! Ik ben daar geboren en getogen. Nog nooit zien rijden?
Ineens vrijdag.... ik zit in de auto en rij op de PietHeinkade.... zie ik daar in de verte een witte mini aankomen rijden. Ik denk nee toch he... zou het hem zijn.
En ja, het was die wagen! Eerste keer dat ik hem zag. 1 of ander jongknulletje achter het stuur. Begin 20 ofzo. NewMINIclub sticker op de achterkant.... Wat is da ding breed zeg.. Nie normaal meer. Wel apart om te zien. Volgens mij is ie nog net zoals ie afgeleverd werd door de DGB.