Straks nog de soundkit en VROOOAAAAMMMMM!!!

Haha, die parkeerwachter van de garage zat ook wel ff raar te kijken toen we voorbij kwamen brullenCooperS-lightningblue schreef:Henk, ik vind het een plaatje! Ben erg benieuwd hoe hij klinkt als hij straks volledig is ingebrand, want ik vond hem nu al lekker klinken in de parkeergarage.
Vond die sticker zelf ook erg leuk, maar de auto valt nu al genoeg op met deze vipers, dus ik heb de sticker maar ff weggelatenFrancisca schreef:http://img528.imageshack.us/img528/3641/dsc00033ms3.jpg
Coole stikker achterop !!!
Oh, ik zie dat hij er inmiddels niet meer opzit ! Balen zeg van je schade en alle rompslomp er rondom.
Is trouwend weer eens wat anders ipv een leenauto een leenfiets, en nog wel van BMW
Gheghe, that's right! Best leuke film trouwens! Als je een beetje van animatie houdt en je verstand op nul kan zettenfrankie schreef:Horton hear's a JCW on a MINI
Zal ik wel ff een keer proberen!Kunde es filmke maken met de jcw uitlaat? Lookin' good btw
I meant what I said, and I said what I meant. An elephant's faithful one hundred percent. That's my code, my motto.henkietenk schreef:Gheghe, that's right! Best leuke film trouwens! Als je een beetje van animatie houdt en je verstand op nul kan zettenfrankie schreef:Horton hear's a JCW on a MINI![]()
Kerel kijk eens onder je kap! Dat is oem mini cabriocoendek schreef:dude.. waar heb je die steunen vandaan!?
OEM mini....?
moet cabrio MOET stijver
Onze sponsors