Greetz BigD
kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Netjes hoor
Onze ruit moet ook vervangen worden. Mijn vader wil graag het orginele logo in de ruit houden. Heb jij dat ook gedaan? Zoja, wat kost dat extra?
En die lijsten, zijn dat die zwarte kappen voor de A-stijlen? Worden die geheel nieuw vervangen of bedoel je iets heel anders

Onze ruit moet ook vervangen worden. Mijn vader wil graag het orginele logo in de ruit houden. Heb jij dat ook gedaan? Zoja, wat kost dat extra?
En die lijsten, zijn dat die zwarte kappen voor de A-stijlen? Worden die geheel nieuw vervangen of bedoel je iets heel anders
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
De afdekkappen van de A-stylen.
@ Sven, het hangt ook af welke verzekering je hebt en welke no claim korting en eigen risico je hebt. Ik hoefde niks te betalen. Dit kun je het beste aan je verzekeringsagent vragen. Zoals wint al zegt als je een mini logo in je ruit wilt moet je naar de dealer gaan. Ik heb er voor gekozen om naar carglass te gaan. Ik heb geen MINI logo meer in me ruit. Dat boeit me ook niet zoveel aangezien die ruiten best veel te verduren krijgt.
@ Sven, het hangt ook af welke verzekering je hebt en welke no claim korting en eigen risico je hebt. Ik hoefde niks te betalen. Dit kun je het beste aan je verzekeringsagent vragen. Zoals wint al zegt als je een mini logo in je ruit wilt moet je naar de dealer gaan. Ik heb er voor gekozen om naar carglass te gaan. Ik heb geen MINI logo meer in me ruit. Dat boeit me ook niet zoveel aangezien die ruiten best veel te verduren krijgt.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Waarom nieuwe kappen, breken ze dan bij demonteren ofzo?
Neem aan dat ze die dingen niet op voorraad hebben liggen....
Neem aan dat ze die dingen niet op voorraad hebben liggen....
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ok die dingen bestellen ze dus al op voorhand, moet namelijk binnekort ook een nieuwe voorruit 
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Altijd de kappen meevragen als ze heel blijven, soms wil zo'n kap wel eens kapot gaan door steenslag en dan heb je er wat op reserve.
Als je trouwens een regensensor hebt krijg je wel het MINI logo bij Carglass want die hebben ze zelf niet dus nemen ze een originele.
Als je trouwens een regensensor hebt krijg je wel het MINI logo bij Carglass want die hebben ze zelf niet dus nemen ze een originele.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
niet meer. Ik heb mijn ruit ook laten vervangen laatst en er zit geen MINI logo meer in. Wel regensensor. Die kappies worden automatisch geleverd bij een nieuwe MINI ruit.Berthil schreef:Als je trouwens een regensensor hebt krijg je wel het MINI logo bij Carglass want die hebben ze zelf niet dus nemen ze een originele.
iDD
Onze sponsors