idarkdesign op zandvoort
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
idarkdesign op zandvoort
Jezus Rein.. wat een vleugel zeg
dacht trouwens dat je een poetser was maar dat is gelukkig niet zo 
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dikke pik! Jou heb ik niet gezien!
nee man, ik poets af en toe een keertje, maar hij's eigenlijk altijd vies! Vandeweek weer ff rondje circuit doen!!
iDD.....
nee man, ik poets af en toe een keertje, maar hij's eigenlijk altijd vies! Vandeweek weer ff rondje circuit doen!!
iDD.....
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Helaas heb ik je dan gemist. Lekker autootje is dat clubmenneke! Ja die GP hoorde ik 's ochtends al aan komen ploffen. Tevens een zwarte cabrio S JCW, een rode cooper met aerokit en zwarte velgen (gepolijste rand) en ... ik kan niet op zijn forumnaam komen, maar een licht zilvere MINI, donkere achterlichten, zwarte koplampringen. Mooi bakkie om te zien.
Morgen zijn er ook weer leuke races.
Gelukkig zie je mijn MINI zo over het hoofd
iDD
Morgen zijn er ook weer leuke races.
Gelukkig zie je mijn MINI zo over het hoofd
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Geeft één van jullie eens héél gauw mn ventieldoppen (passagierskant) terug!
Ik begrijp dat niet, steel ze dan alle 4... niet 2...
ndenotter! Mooit bakkie man! Ik vind panda ogen echt te gek!
iDD
Ik begrijp dat niet, steel ze dan alle 4... niet 2...
ndenotter! Mooit bakkie man! Ik vind panda ogen echt te gek!
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Meen je nu echt dat er werkelijk mensen zijn die die ventieldopjes bij jullie zien zitten en dan ook de onfatsoen hebben deze eraf te draaien?
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is dit een serieuze vraag? Mensen geven toch aan dat ze weg zijn? Bij mij zijn ze er alle vier al twee keer afgestolen en er zijn er hier nog veel meer die ze kwijt zijn.Mini Poeper schreef:Meen je nu echt dat er werkelijk mensen zijn die die ventieldopjes bij jullie zien zitten en dan ook de onfatsoen hebben deze eraf te draaien?
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Trouwens: er zijn vele anderen op dit forum die stomme vragen stellen!
Het was meer een retorische vraag; vindt het namelijk te belachelijk voor woorden dat dit gebeurd!Berthil schreef:Is dit een serieuze vraag? Mensen geven toch aan dat ze weg zijn? Bij mij zijn ze er alle vier al twee keer afgestolen en er zijn er hier nog veel meer die ze kwijt zijn.Mini Poeper schreef:Meen je nu echt dat er werkelijk mensen zijn die die ventieldopjes bij jullie zien zitten en dan ook de onfatsoen hebben deze eraf te draaien?
Trouwens: er zijn vele anderen op dit forum die stomme vragen stellen!
Onze sponsors