Heej, ik zal me even voorstellen, ik ben Robert van der Pol. Rijdt natuurlijk in een Mini (cooper). En probeer wat mensen te vinden die er wat meer vanaf weten voor verschillende dingen. Laat ik dan maar meteen een eerste vraag stellen.
Ik wil graag de bonnetstriping aan laten brengen, maar mij is door de dealer verteld dat het een hele dag zal duren en 800 euro zal kosten. Heeft er iemand een goedkopere oplossing voor, buiten zelf erop plakken?
laat ik me ook maar voorstellen
- BommelXP
- Leerling Mini lid

- Contacteer:
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!

- P. de Gast
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Je zou eens in het boekje moeten kijken, volgens mij staat daar helemaal achterin de bonetstriping bij, en al die prijzen die daar staan zijn inclusief montage ! Als daar 230? staat bv voor de striping mogen ze er niet 800? voo r vragen onder het mom van montagekosten. Ik heb hier op mijn werk geen boekje met accessoires enzo, misschien dat iemand dat hier eens wil bekijken?
- BommelXP
- Leerling Mini lid

- Contacteer:
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Bonnet stripes, ik heb ze bij JdJ-schade (een onverlaat had een winkelwagentje tegen mijn mini gezet
) laten plakken. Ik was zeker geen 800 pleuro kwijt.
En wat Berthil (en andere) zegt: check eens bij Youri (BadSmini) voor stickers
Welkom hier! Tot op een meet!
Bonnet stripes, ik heb ze bij JdJ-schade (een onverlaat had een winkelwagentje tegen mijn mini gezet
En wat Berthil (en andere) zegt: check eens bij Youri (BadSmini) voor stickers