Ik zou Hans even een PM sturen.smetje schreef:kan er iemand toevallig een alta antenne meebrengen van bij beek den 30ste?
zou handig zijn

Eind van de week is de inschrijving.. komt goed..Jessica schreef:Wat is de uiterste datum voor inschrijving?? Wij willen heel graag komen maar zullen pas tegen het einde van de week zeker weten of we kunnen!
Groetjes,
Coen en jessica
LOL ben nogal gehecht aan mn kleurtje, dus moet je helaas teleur stellenEl Presidente schreef:Euh OK dan moet ie het maar wordenRevelator schreef:Hehehe niet alle Dooper`s zijn PW hehehe de mijne niet althansEl Presidente schreef:Hierbij meld ik mij ook aan.
Mini Diesel D (en het zal geen verrassing zijn dat het een Pepper White is - alle D's zijn PW hebik al gezien).
Zal vanavond het geld overmaken.
Ga uiteraard m'n best doen!!coendek schreef:Eind van de week is de inschrijving.. komt goed..Jessica schreef:Wat is de uiterste datum voor inschrijving?? Wij willen heel graag komen maar zullen pas tegen het einde van de week zeker weten of we kunnen!
Groetjes,
Coen en jessica
Jullie MOETEN ook komen hoor!!!
word een mooi feestje!!
Coen
Hee leuk Michel, dan zijn wij tenminste niet meer de enigste gele!!!Michel K schreef:Ik ga ook mee, samen met 'n collega.
Ik hou je wel gezelschapMellow_Ron schreef:Hee leuk Michel, dan zijn wij tenminste niet meer de enigste gele!!!Michel K schreef:Ik ga ook mee, samen met 'n collega.
Pauline
Bijzonder! Wij hebben nog maar 1 keer meegemaakt dat we met z'n tweeen waren, en voor de rest waren we steeds de enigste.Michel K schreef:Ik hou je wel gezelschapMellow_Ron schreef:Hee leuk Michel, dan zijn wij tenminste niet meer de enigste gele!!!Michel K schreef:Ik ga ook mee, samen met 'n collega.
Pauline![]()
Heb trouwens eens 'n tourtocht gereden waar geel de meest voorkomende kleur was.
Dat was maar met 'n stuk of 12 MINI's, maar toch![]()
Michel
Het waren ook maar 3 gele hoor, maar bij de rest waren de kleuren nogal verdeeld. Dit was zo'n 3 jaar geleden bij de MixedMiniClub.Mellow_Ron schreef:Bijzonder! Wij hebben nog maar 1 keer meegemaakt dat we met z'n tweeen waren, en voor de rest waren we steeds de enigste.Michel K schreef:Ik hou je wel gezelschapMellow_Ron schreef:
Hee leuk Michel, dan zijn wij tenminste niet meer de enigste gele!!!
Pauline![]()
Heb trouwens eens 'n tourtocht gereden waar geel de meest voorkomende kleur was.
Dat was maar met 'n stuk of 12 MINI's, maar toch![]()
Michel
En met een andere Mellow Yellow hebben we helemaal nog nooit een rit gedaan...
Onze sponsors