Tuurlijk, maar je hebt ook humor! Je rijdt per slot van rekening WEER een MINI. Heb je niet overwogen om een GPS transponder in je auto te laten verbergen/ inbouwen?Daantje schreef:![]()
![]()
Kan er nog om janken
Ja, heb ik inderdaad over nagedacht. Toch maar besloten in overleg met mijn verzekering omdat maar niet te doen. Als ze hem willen meenemen dan nemen ze hem toch mee. En als ik 's avonds om 22.00 mijn auto neerzet en de volgende morgen om 05.00 weer weg ga dan hebben ze ook tijd zat gehad om dat ding te demonteren.iDarkDesign schreef:Tuurlijk, maar je hebt ook humor! Je rijdt per slot van rekening WEER een MINI. Heb je niet overwogen om een GPS transponder in je auto te laten verbergen/ inbouwen?Daantje schreef:![]()
![]()
Kan er nog om janken
iDD
En terecht! Sorry dat ik het weer aangehaald heb maar vond het plaatje te grappig.Daantje schreef:Maar dan laat ik alsnog morgen een alarm inbouwen, dan slaap ik misschien weer wat rustiger. Om de laatste nacht te overbruggen, heb ik een foto van Coendek zijn MINI achter mijn voorruit geplakt met zijn adres eronder![]()
En over die humor gesproken, ik laat een paar criminelen niet bepalen of ik wel of niet een mooie auto mag gaan rijden. De volgende keer weer gewoon een Mini.
Onze sponsors