gr, PC
Hi All
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- CoenV
- Mod virus alert!

Bericht
Hij rijdt Super!!
Ben er echt heel blij mee!
Moet alleen nog even langs Autobedrijf Klijn terug, Het kleine lampje aan de rechterkant onder de koplamp doet het niet, dus daar moeten ze maar even naar kijken...
Verder krijg ik de rug leuning van m'n stoel niet naar achter,lijkt wel of dit ook niet kan??!! kan iemand me hierover iets vertellen
Verder rijdt ie echt geweldig! de foto's probeer ik zaterdag er even op te zetten! 't is zo donker als ik weg ga en ook als ik thuis kom
Groetjes Jessica
Moet alleen nog even langs Autobedrijf Klijn terug, Het kleine lampje aan de rechterkant onder de koplamp doet het niet, dus daar moeten ze maar even naar kijken...
Verder krijg ik de rug leuning van m'n stoel niet naar achter,lijkt wel of dit ook niet kan??!! kan iemand me hierover iets vertellen
Verder rijdt ie echt geweldig! de foto's probeer ik zaterdag er even op te zetten! 't is zo donker als ik weg ga en ook als ik thuis kom
Groetjes Jessica
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Greetz BigD
Duidelijke foto´s in je gallerij plaatsen je parking invullen en Berthil een PM sturen want die maakt zeJessica schreef:Oja en kan iemand me vertellen hoe ik kleur krijg in m'n mini afbeelding op de site?? ik heb alles ingevuld maar de rits gaat maar niet open hahaha![]()
![]()
Groetjes Jessica
Greetz BigD
Onze sponsors