Ik ook niet.MINIJCW schreef:Wij zijn hier niet zo precies hoorMarion, met een i. Ben ik nogal precies in
Weer een Mini-rijder erbij
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ook niet!Blont-007 schreef:Ik ook niet.MINIJCW schreef:Wij zijn hier niet zo precies hoorMarion, met een i. Ben ik nogal precies in
Huh? Ik mis iets, wie zijn er mieren$%*kers?Gnoekie schreef:Haai Marion. Laat ze maar kletsen die mieren$%*kers of was het nu miere$%kers?

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
. Mooi hoor zo'n J in het midden.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik ook nietBlont-007 schreef:Ik ook niet.MINIJCW schreef:Wij zijn hier niet zo precies hoorMarion, met een i. Ben ik nogal precies in

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Marion
- Nieuw Lid

Bericht
Dat heb je goed gezien. Ik krijg geen checkered dak, maar zwart. En een zonnedak. Hopelijk wil de 'bouwer' van mijn Mini dit nog aanpassen.Berthil schreef:Ik ben ook heel precies![]()
Ik heb net a.d.h.v. je parking je dak gemaakt en daar zitten wat tegenstrijdigheden in. Zo heb je dakkleur zwart met checkerd flag in autokleur met zwart. Dan moet je eigenlijk je dak in autokleur hebben. Of kun je bij de R56 een zwart dak krijgen met stickers in autokleur?
- Suzie Q
- Nieuw Lid

Bericht
Hoi,
Ik ben ook druk aan het kijken voor een Mini van de zaak. Wil ook graag nightfire red,maar twijfel nog of ik een wit of zwart dak moet nemen. Bij wit dak, wil ik witte spiegels en velgen.
Verder wordt het een standaard uitvoering, aangezien ik niet veel meer ruimte krijg van mijn werkgever.
Bij de dealer staat er een met een zwart dak, maar met een wit dak heb ik nog nooit in het echt gezien. Weten jullie waar er ergens een staat?
Groetjes
Suzie Q
Ik ben ook druk aan het kijken voor een Mini van de zaak. Wil ook graag nightfire red,maar twijfel nog of ik een wit of zwart dak moet nemen. Bij wit dak, wil ik witte spiegels en velgen.
Verder wordt het een standaard uitvoering, aangezien ik niet veel meer ruimte krijg van mijn werkgever.
Bij de dealer staat er een met een zwart dak, maar met een wit dak heb ik nog nooit in het echt gezien. Weten jullie waar er ergens een staat?
Groetjes
Suzie Q
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Welkom!
Ik zou niet weten of er een dealer is die een Nightfire Red heeft staan met een wit dak, maar ik heb wel wat foto's gevonden van deze combinatie. Misschien helpt dat om een beter beeld te krijgen:

Ik vind een wit dak ook erg mooi met Nightfire Red. Lastige keuze
. Om het nog moeilijker te maken: helemaal rood kan ook nog:

Staat ook erg chique. Succes met kiezen!
Ik zou niet weten of er een dealer is die een Nightfire Red heeft staan met een wit dak, maar ik heb wel wat foto's gevonden van deze combinatie. Misschien helpt dat om een beter beeld te krijgen:
Ik vind een wit dak ook erg mooi met Nightfire Red. Lastige keuze
Staat ook erg chique. Succes met kiezen!

- Marion
- Nieuw Lid

Bericht
Ik persoonlijk heb nog nergens een Nightfire Red met wit dak gezien. Zelf heb ik er een met zwart dak, vind ik toch mooier als ik de foto's met wit dak bekijk. Maar over smaak valt niet te twisten.
Zelf ben ik tot nu toe (sinds mei '07) nog maar 2 keer een andere Nightfire Red tegengekomen. Gisteren toevallig de cabrio.
Dit is de mijne.

Zelf ben ik tot nu toe (sinds mei '07) nog maar 2 keer een andere Nightfire Red tegengekomen. Gisteren toevallig de cabrio.
Dit is de mijne.

Onze sponsors