zolang het een MINi is, kun je niet fout kiezen
R55....."Wie heeft Wat?"....
- stanleyh
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Dus wie weet.
Ben je er vrijdag?
Jip, linda is er vrijdag... Gezellie..
Ik mag vrijdag nog even terug komen voor een nieuwe voorruitstanleyh schreef:Eerst je Clubman komen showen, dan praten we verder over een aerobumper... hihihihi![]()
Dus wie weet.
Ben je er vrijdag?
Jip, linda is er vrijdag... Gezellie..
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Hahaha ik lees dit nu pas, wat gaaaaaaaaaaaaaf nou moet er wel een Clubman komen.stanleyh schreef: Die sleutel van de Clubman gaf wel direct een vertrouwd gevoel:
Hierop staat de volgende tekst: : "Approved by IDA for use in Singapore...."Geef jij voor iedere MINI akkoord voordat ie de weg op kan![]()
![]()
- emillio
- Be Mini

Bericht
Kreeg gisteren het verlossende belletje van de dealer....produktie week 8
Levering dan waarschijnlijk begin maart...
mmm....das dik 2 maanden nog wachten
Maar ja....een goed vooruitzicht!
@Blont....wanner kan ik jullie specs toe gaan voegen op de 1e pagina???
Levering dan waarschijnlijk begin maart...
mmm....das dik 2 maanden nog wachten
Maar ja....een goed vooruitzicht!
@Blont....wanner kan ik jullie specs toe gaan voegen op de 1e pagina???
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Ben benieuwd wat er voor terug gaat komenBlont-007 schreef:Ja dat Fransehok gaat eruit hoe dan ook.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
go BlonT go

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Blont-007 schreef:Ja Paul hoor ikke niet, maaruh dat gebeurd toch niet.![]()
![]()

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MiniPaul
- Yoga-master
Bericht
Hallo luitjes, laatste dagen nagedacht over de kleur en het wordt een rode met zwart dak. Rood is toch nog steeds mijn favoriete MINI kleur
Specs volgen nog. Komende week e.e.a. rond maken en dan verwacht ik dat hij in de 1e helft van januari besteld gaat worden. Afwachten hoe lang het dan duurt voordat dit rode ros voor de deur staat. Kan ik eindelijk mijn auto op de oprit parkeren want dat franse hok mocht niet naast die PW staan van BlonT
Specs volgen nog. Komende week e.e.a. rond maken en dan verwacht ik dat hij in de 1e helft van januari besteld gaat worden. Afwachten hoe lang het dan duurt voordat dit rode ros voor de deur staat. Kan ik eindelijk mijn auto op de oprit parkeren want dat franse hok mocht niet naast die PW staan van BlonT

- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heey paulus!
Goede keuze hoor een rode met een zwart dak! Ga je zeker veel plezier van hebben
Was vandaag nog even bij Van Laarhoven en daar hadden ze momenteel een Mini cooper clubman PW staan.
Het voelt allemaal zeer degelijk aan. Blijft leuk dat deurtje aan de zijkant
Veel plezier met het uitzoeken van de opties
Goede keuze hoor een rode met een zwart dak! Ga je zeker veel plezier van hebben
Was vandaag nog even bij Van Laarhoven en daar hadden ze momenteel een Mini cooper clubman PW staan.
Het voelt allemaal zeer degelijk aan. Blijft leuk dat deurtje aan de zijkant
Veel plezier met het uitzoeken van de opties
Onze sponsors