Mini United 2011: Hoe, wat waar??

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

15 feb 2011, 12:18

vind het een blamage om eerlijk te zijn. Eerst aankondigen dat het dit jaar komt om het vervolgens 6 maanden voor die tijd weer te cancellen.

Ik denk dat hier wel wat meer achter schuilgaat en het zou mij niks verbazen als er helemaal geen MU meer komt. Kijk naar de kosten voor zo'n feestje en wat levert het BMW op? In deze crisistijd voor autofabrikanten is zoiets economisch niet te verantwoorden.

Ik hoop dat ik er heel erg naast zit!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winterswijk
Berichten: 1902
Lid geworden op: 16 feb 2010, 13:59

15 feb 2011, 12:48

nielz schreef:hoopt gewoon dat ze liggen te k*tten met ons :wink:
x2 !





beeetje jammer dit :(
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

15 feb 2011, 13:22

Ons komt het ook wel goed uit eigenlijk :oops:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

15 feb 2011, 13:23

mushrop schreef:vind het een blamage om eerlijk te zijn. Eerst aankondigen dat het dit jaar komt om het vervolgens 6 maanden voor die tijd weer te cancellen.

Ik denk dat hier wel wat meer achter schuilgaat en het zou mij niks verbazen als er helemaal geen MU meer komt. Kijk naar de kosten voor zo'n feestje en wat levert het BMW op? In deze crisistijd voor autofabrikanten is zoiets economisch niet te verantwoorden.

Ik hoop dat ik er heel erg naast zit!
Eens, maar het gaat allemaal om beleving en "er bij willen horen"!

Waarom betalen we belachelijk veel geld voor een relatief kleine, vaak onpraktische auto? Omdat we er gek mee zijn. We zijn er trots op en genieten ervan! Op het moment dat de marketing afdeling stopt met hun activiteiten en MINI de auto's gewoon naast de BMW's in de showroom gaat zetten a la Audi A3 dan is het over en klaar met MINI.

Dan voelt het voor veel potentiele kopers niet bijzonder meer en dan ben je ze kwijt....

MINI United zorgt ervoor dat er weer 2 jaar kan worden nagenoten en gekletst. En dat kletsen dat is belangrijk! Dat zorgt ervoor dat nieuwe, potentiele kopers, die huidige eigenaren/bezoekers van MU spreken, zichzelf al gaan identificeren met het product voordat ze het feitelijk hebben gekocht. Dan sta je als merk cq verkoper al 1-0 voor omdat de koper het product graag wil hebben. Over de betrokkenheid van de huidige klanten hoef ik verder weinig te zeggen. Die blijft enorm.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

15 feb 2011, 13:28

Erg jammer. :(

Het begon ook te lang te duren idd, want nu nog in Zuid-Frankrijk een verblijf vinden voor de vakantie maanden
wordt steeds lastiger.

Het genoemde weekend vond ik zelf ook niet zo geweldig, midden in de zomer & vakantietijd. :|

Doe in 2012 dan maar ook in het voorjaar of najaar, veel leuker. :D


PS. Doen we toch zelf een buitenlandse trip. :icon_top:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Nootdorp
Berichten: 1777
Lid geworden op: 01 mei 2008, 22:30

15 feb 2011, 13:38

MITP ;)
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

15 feb 2011, 13:38

the blue lobster schreef:PS. Doen we toch zelf een buitenlandse trip. :icon_top:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dan maar toch door met de Gumball rit? :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

15 feb 2011, 13:51

ducks schreef:MITP ;)
MITP?? :|

Ikke nie verstaan... :lol:
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

15 feb 2011, 13:52

jbcola schreef:Ons komt het ook wel goed uit eigenlijk :oops:
x2 :oops:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

15 feb 2011, 13:54

The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

15 feb 2011, 13:56

peter schreef:
mushrop schreef:vind het een blamage om eerlijk te zijn. Eerst aankondigen dat het dit jaar komt om het vervolgens 6 maanden voor die tijd weer te cancellen.

Ik denk dat hier wel wat meer achter schuilgaat en het zou mij niks verbazen als er helemaal geen MU meer komt. Kijk naar de kosten voor zo'n feestje en wat levert het BMW op? In deze crisistijd voor autofabrikanten is zoiets economisch niet te verantwoorden.

Ik hoop dat ik er heel erg naast zit!
Eens, maar het gaat allemaal om beleving en "er bij willen horen"!

Waarom betalen we belachelijk veel geld voor een relatief kleine, vaak onpraktische auto? Omdat we er gek mee zijn. We zijn er trots op en genieten ervan! Op het moment dat de marketing afdeling stopt met hun activiteiten en MINI de auto's gewoon naast de BMW's in de showroom gaat zetten a la Audi A3 dan is het over en klaar met MINI.

Dan voelt het voor veel potentiele kopers niet bijzonder meer en dan ben je ze kwijt....

MINI United zorgt ervoor dat er weer 2 jaar kan worden nagenoten en gekletst. En dat kletsen dat is belangrijk! Dat zorgt ervoor dat nieuwe, potentiele kopers, die huidige eigenaren/bezoekers van MU spreken, zichzelf al gaan identificeren met het product voordat ze het feitelijk hebben gekocht. Dan sta je als merk cq verkoper al 1-0 voor omdat de koper het product graag wil hebben. Over de betrokkenheid van de huidige klanten hoef ik verder weinig te zeggen. Die blijft enorm.
Als dat zo is, maken ze nu toch een beste fout om het af te lassen ;)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: De Lier
Berichten: 299
Lid geworden op: 03 feb 2008, 21:20

15 feb 2011, 14:07

#@&#(@^&#*#!@

Hebben we speciaal die weken vrij genomen om onze vakantie er omheen te plannen!
Nou ja dan maar een andere bestemming uitzoeken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

15 feb 2011, 16:08

Das wel balen :(

Had de dagen alvast op voorlopig verlof laten zetten, wel erg jammer dat het niet doorgaat. Ben toch wel benieuwd wat nu de echte reden is geweest voor het annuleren...
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

15 feb 2011, 16:17

:(

Jammer hoor. Maar niets aan te doen.

Gaan wel zelf wel een rondje doen.
Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

15 feb 2011, 16:27

@ Ducks:

Bedoel je deze: Mini's In The Park.8)
Is echt erg gaaf, o.a. lekker sprinten op Sante Pod Raceway. :D


Verslagje 2008, helaas is m'n fotoalbum defect, maar in het onderstaande topic staat al een kleine indruk


http://www.newminiclub.nl/forum/about10176.html
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding

Terug naar “Events 2011”