11 september 2011: McD-meet Nieuwegein
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik bel je wel wakker Deniz, no problem. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
ik ga hier zeker een keer naartoe...alleen niet vanavond...
wat een line-up
enne Deniz niet te laat maken, za-ochtend moet je wel fris zijn

wat een line-up

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dit is zondag he.....wall-e schreef:ik ga hier zeker een keer naartoe...alleen niet vanavond...![]()
wat een line-up![]()

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
- Woosh!
- Kees en Annet
- Mushrop
- franklyn85
- Shag (ovb)
- Stroband
- Wannahave (ovb)
- seirv
- The Blue Lobster (dit keer schoon)
- mrbubbels
- MaVaEe
- GeoBem007 (ovb)
- Ossie
- fisico
- Cannuccia
- ValentijnK
- Marcel
- Bas & carolien (ovb, als de uitlaat er onderzit:P)
- Worksdebby
- Nielz(ovb)
- roady-maniac
- MiniBeardie XL
- MaVaEe
- Martiio
- floor-is (ovb)
- Wwaldo
- Deniz (ovb0
- WimS (ovb)
- Ducks en Nathalie (ovb)
- Kees en Annet
- Mushrop
- franklyn85
- Shag (ovb)
- Stroband
- Wannahave (ovb)
- seirv
- mrbubbels
- MaVaEe
- GeoBem007 (ovb)
- Ossie
- fisico
- Cannuccia
- ValentijnK
- Marcel
- Worksdebby
- Nielz(ovb)
- roady-maniac
- MiniBeardie XL
- MaVaEe
- Martiio
- floor-is (ovb)
- Wwaldo
- Deniz (ovb0
- WimS (ovb)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kom ook even buurten!
- Woosh!
- Kees en Annet
- Mushrop
- franklyn85
- Shag (ovb)
- Stroband
- Wannahave (ovb)
- seirv
- mrbubbels
- MaVaEe
- GeoBem007 (ovb)
- Ossie
- fisico
- Cannuccia
- ValentijnK
- Marcel
- Worksdebby
- Nielz(ovb)
- roady-maniac
- MiniBeardie XL
- MaVaEe
- Martiio
- floor-is (ovb)
- Wwaldo
- Deniz (ovb0
- WimS (ovb)
- Parklaneworks
- Woosh!
- Kees en Annet
- Mushrop
- franklyn85
- Shag (ovb)
- Stroband
- Wannahave (ovb)
- seirv
- mrbubbels
- MaVaEe
- GeoBem007 (ovb)
- Ossie
- fisico
- Cannuccia
- ValentijnK
- Marcel
- Worksdebby
- Nielz(ovb)
- roady-maniac
- MiniBeardie XL
- MaVaEe
- Martiio
- floor-is (ovb)
- Wwaldo
- Deniz (ovb0
- WimS (ovb)
- Parklaneworks
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben niet meer OVB, maar er is een kans dat ik met de EOS kom ipv de Mini. That would be odd 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
MINI MEET
Floor-is schreef:Ik ben niet meer OVB, maar er is een kans dat ik met de EOS kom ipv de Mini. That would be odd

MINI MEET
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is de auto van mijn (toekomstige) vrouw, zij kan hem wel eens nodig hebben... Als ze naar haar ouders racet bijvoorbeeld 
Op de A7 lijken ze niet echt te flitsen, ze rijdt daar altijd nogal hard en ik heb nog geen bekeuringen gezien..

Op de A7 lijken ze niet echt te flitsen, ze rijdt daar altijd nogal hard en ik heb nog geen bekeuringen gezien..
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar zondag is er wel een kans dat we langskomen, komen vanuit Zwolle met de beamer..

iddWoosh! schreef:dit is zondag he.....wall-e schreef:ik ga hier zeker een keer naartoe...alleen niet vanavond...![]()
wat een line-up![]()

maar zondag is er wel een kans dat we langskomen, komen vanuit Zwolle met de beamer..
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid schiet ik morgen ook even langs, is er nog plek?
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heus wel! De plek houdt alleen op als het parkeerterrein vol is en zover zijn we nog lang niet 
Of praat ik nu voor mijn beurt?

Of praat ik nu voor mijn beurt?
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Alle leden zonder Mini's achteraan parkeren en de leden met de Mini's vooraan... scheelt weer een paar plaatsen.
BTW, voor degene die items van mijn kofferbak sale afnemen, mochten jullie verhindert zijn graag even een pm! Anders sta ik voor niks te wachten.

BTW, voor degene die items van mijn kofferbak sale afnemen, mochten jullie verhindert zijn graag even een pm! Anders sta ik voor niks te wachten.

Onze sponsors