Sowieso rollen, ben nog een tikkeltje aan de twijfel over tunen. Dit omdat ik dan eigenlijk de nieuwe uitlaat er wel onder wil hebben en een nieuw luchtfilter.. Die uitlaat wil ik van Coendek overnemen, maar die is nog op vakantie en het luchtfilter moet nog worden aangeschaft
Rollerbankdag BAR za 9 juli..Volgorde pag 1 en pag 18
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oh dan wil ik je plekje wel!
Sowieso rollen, ben nog een tikkeltje aan de twijfel over tunen. Dit omdat ik dan eigenlijk de nieuwe uitlaat er wel onder wil hebben en een nieuw luchtfilter.. Die uitlaat wil ik van Coendek overnemen, maar die is nog op vakantie en het luchtfilter moet nog worden aangeschaft
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dan rol je gewoon en dan weet je wat je.winst later.is het is echt goedkoop het rollen
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Willem en Franklyn haken af...
Floor-is zal ik iig op de rollen lijst zetten.
@Floor-is, wil je de betaling dan aub zsm in orde maken?
Bijgewerkte lijst op pag 1
Floor-is zal ik iig op de rollen lijst zetten.
@Floor-is, wil je de betaling dan aub zsm in orde maken?
Bijgewerkte lijst op pag 1
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
leg eens snel neer die smartphone
ik ruik multi-tasking, dat kan niet als echte man!!Floor-is schreef:GreyCooperS ik zal het vanavond nog overmaken, ben nu aan het koken
leg eens snel neer die smartphone
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Logischerwijs is het geld onderweg overigens, heb gekozen voor rollen én tunen 
Betekent ook dat ik de uitlaat zal moeten monteren én een nieuw luchtfilter
(En nieuwe bougies)
Betekent ook dat ik de uitlaat zal moeten monteren én een nieuw luchtfilter
- JeroenV
- Mod virus alert!

Bericht
Ik ga er helaas niet bij zijn, ik kom die dag terug van zomerkamp met de zeeverkenners. Prioriteit is waarschijnlijk slapen
Volgende dag weer fit op pad voor de Swetterhage Run!
Volgende dag weer fit op pad voor de Swetterhage Run!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
begint vanaf 10 uur (zoals eerdere keren ook zo was)
je bent niet verplicht de hele dag te blijven, maar is wel zo leuk voor de rollers die aan het eind pas zijn
je bent niet verplicht de hele dag te blijven, maar is wel zo leuk voor de rollers die aan het eind pas zijn
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als de volgorde van het lijstje is wat de volgorde op de bank zal zijn, dan moet ik even met iemand ruilen denk ik.. Ter plaatse moet ik sowieso nog een CAI monteren (is een Cravenspeed geworden) en als het heel erg tegenzit ook nog een uitlaat. Maar dat weet ik nu nog niet zeker, moet eerst nog bericht terugkrijgen van Coen.
Op zich wordt het tijd voor een SYR denk ik trouwens
Op zich wordt het tijd voor een SYR denk ik trouwens
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lui...wel ff het topic lezen..volgorde zal worden bepaald door loting...
Ik zal zo de namen wel ff op een blaadje zetten en mn meisje willekeurig een volgorde laten bepalen...
Die zal ik straks posten hier en op pag 1.
De bepaalde volgorde is voor mij een gegeven. Als je wil ruilen, dan graag zelf onderling regelen via PM of op de dag zelf.
Ik zal zo de namen wel ff op een blaadje zetten en mn meisje willekeurig een volgorde laten bepalen...
Die zal ik straks posten hier en op pag 1.
De bepaalde volgorde is voor mij een gegeven. Als je wil ruilen, dan graag zelf onderling regelen via PM of op de dag zelf.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nou guys,
Daar komt die:
1. Funnyskate rollen
2. Cooper1987 rollen
3. Mrbubbels tunen en rollen
4. KoenV rollen
5. Sanderr53 rollen
6. Griendar rollen nog betalen
7. Frankie rollen
8. Squeek tunen en rollen
9. Mushrop rollen
10. P&G tunen en rollen
11. Pocketrocket rollen
12. Floor-is tunen en rollen
13. Cooperass tunen en rollen
14. Hans4mini tunen en rollen nog betalen
Er is nog 1 plekje op de bank beschikbaar
Tuners
Martiepartie nog betalen
Quentin (ovb)
Spelregels:
Startijd: 10:00 bij Beek
Per sessie ong 15 a 20 min
Volgorde aanhouden zoals op de lijst of onderling ruilen
Wanneer de persoon voor op de lijst aan het rollen is, je eigen auto even goed warm rijden
Rollers parkeren rechts van het gebouw
Taart eters graag ruimte laten voor de rollers en aan de overkant pand parkeren of voorzijde pand. Graag de toegang tot het pand vrij laten voor de tuners
Geen must, maar wel belangrijk. Veel mensen zijn trots op hun bolide en willen graag de resultaten van hun sessie delen. Het zou fijn als de mensen die als eerste aan de beurt zijn, ook blijven kijken naar de laatste rollers. Zou jammer zijn als de laatste drie mensen in hun uppie staan
En dan nog even dit:
Ik ga donderdag onder het mes, en weet niet of ik zaterdag weer op de been ben.
Whoosh zal voor mij de honeurs waarnemen en de dag begeleiden.
Doe hem aub nog meer dan mijzelf een plezier en zorg voor een soepele en fijne dag met elkaar
Er zal een hapje en drankje klaar staan voor iedereen. Handje helpen met opruimen en gedurende de dag zelf ff handje helpen word op prijs gesteld!
Zoals aangegeven, zelf sleutelen mag, mits je toestemming vraagt om gereedschap te gebruiken, er netjes mee omgaat en vooral...leg het terug waar je het vandaan hebt!!
Daar komt die:
1. Funnyskate rollen
2. Cooper1987 rollen
3. Mrbubbels tunen en rollen
4. KoenV rollen
5. Sanderr53 rollen
6. Griendar rollen nog betalen
7. Frankie rollen
8. Squeek tunen en rollen
9. Mushrop rollen
10. P&G tunen en rollen
11. Pocketrocket rollen
12. Floor-is tunen en rollen
13. Cooperass tunen en rollen
14. Hans4mini tunen en rollen nog betalen
Er is nog 1 plekje op de bank beschikbaar
Tuners
Martiepartie nog betalen
Quentin (ovb)
Spelregels:
Startijd: 10:00 bij Beek
Per sessie ong 15 a 20 min
Volgorde aanhouden zoals op de lijst of onderling ruilen
Wanneer de persoon voor op de lijst aan het rollen is, je eigen auto even goed warm rijden
Rollers parkeren rechts van het gebouw
Taart eters graag ruimte laten voor de rollers en aan de overkant pand parkeren of voorzijde pand. Graag de toegang tot het pand vrij laten voor de tuners
Geen must, maar wel belangrijk. Veel mensen zijn trots op hun bolide en willen graag de resultaten van hun sessie delen. Het zou fijn als de mensen die als eerste aan de beurt zijn, ook blijven kijken naar de laatste rollers. Zou jammer zijn als de laatste drie mensen in hun uppie staan
En dan nog even dit:
Ik ga donderdag onder het mes, en weet niet of ik zaterdag weer op de been ben.
Whoosh zal voor mij de honeurs waarnemen en de dag begeleiden.
Doe hem aub nog meer dan mijzelf een plezier en zorg voor een soepele en fijne dag met elkaar
Er zal een hapje en drankje klaar staan voor iedereen. Handje helpen met opruimen en gedurende de dag zelf ff handje helpen word op prijs gesteld!
Zoals aangegeven, zelf sleutelen mag, mits je toestemming vraagt om gereedschap te gebruiken, er netjes mee omgaat en vooral...leg het terug waar je het vandaan hebt!!
Onze sponsors