Dat was de vorige tank...frankie schreef: En je dan vervolgens afvragen waarom je een hoog verbruik hebt![]()
8 januari 2012: Fotoshoot (incl Rolling) Flight Forum Ehv
- Aantje
- Bijna verslaafd

Bericht
Let wel dat de te fotograveren auto altijd de auto is die "inhaalt" dus een overzichtelijke weg is belangrijk.
In mijn gallery staat een foto die is gemaakt met ongeveer 70 km/h
Een stuk dubbelbaans weg waar je ongeveer 70, het liefst iets harder kan rijden.despoo schreef:en wat hebben we nodig voor een rolling shoot? alleen een verlaten stuk weg?
Let wel dat de te fotograveren auto altijd de auto is die "inhaalt" dus een overzichtelijke weg is belangrijk.
In mijn gallery staat een foto die is gemaakt met ongeveer 70 km/h
- despoo
- Volledig MINI minded!

Bericht
heb ff gekeken op google maps. de lederfabriek ligt pal naast het spoor, er is wel een weg tussen het spoor en de fabriek maar niet geschikt voor rollingshoots. in de buurt kan ik via google maps geen "verlaten" of "rustige" weg vinden. al weet ik niet hoe dat er op zondag uit ziet.
degenen die voorstander zijn van de fabrique, zijn daar geschikte wegen voor rolling shoots?
degenen die voorstander zijn van de fabrique, zijn daar geschikte wegen voor rolling shoots?
aka BenjaMini
- Aantje
- Bijna verslaafd

Bericht
Als je de Fabrique in Utrecht bedoeld, daar is bijna het hele industrieterrein verlaten op zondag. Daarbij heb je de mogelijkheid om naar Leidsche rijn ±6min ervandaan te gaan waar je 100% een aantal dubbelbaans wegen hebt.despoo schreef: degenen die voorstander zijn van de fabrique, zijn daar geschikte wegen voor rolling shoots?
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Er is wel iemand hier die de eigenaar goed kent, en die kan misschien wel wat fixen....
alleen laatste tijd niet zo extreem actief..
fabrique is zeker een vette lokatie en de omgeving bied voldoende 2 baans wegen (hoef je ook niet op tegemoet komend verkeer te letten) voor rollingshots..
alleen laatste tijd niet zo extreem actief..
fabrique is zeker een vette lokatie en de omgeving bied voldoende 2 baans wegen (hoef je ook niet op tegemoet komend verkeer te letten) voor rollingshots..
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- maus105
- Bonkey
Bericht
Ik ben vandaag bij de lederfabriek wezen kijken en je komt daar het terrein niet op. Alles staat met hekken dicht. Er zitten in dat pand meerdere studenten antikraak en die wilde geen eens dat ik daar een half uurtje op het terrein zou rondlopen om foto's te maken zonder auto. Er schijnt veel overlast geweest te zijn in het verleden
Ook ben ik op het flight forum geweest aangezien dit vlakbij mijn huis is.
Dit is wel een leuke locatie en als iemand wil kan ik wel wat foto's posten.
Ik ben er overdag geweest, maar ik denk dat het savonds leuker is. En hier zal het doordeweeks heel druk zijn dus je moet het dan zoiezo op een zaterdag of zondag(avond) doen. Voordeel is wel dat het nu natuurlijk veel sneller donker is. Hoop dat jullie wat aan de info hebben
Ook ben ik op het flight forum geweest aangezien dit vlakbij mijn huis is.
Dit is wel een leuke locatie en als iemand wil kan ik wel wat foto's posten.
Ik ben er overdag geweest, maar ik denk dat het savonds leuker is. En hier zal het doordeweeks heel druk zijn dus je moet het dan zoiezo op een zaterdag of zondag(avond) doen. Voordeel is wel dat het nu natuurlijk veel sneller donker is. Hoop dat jullie wat aan de info hebben
- wheeler
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
De ideale wagen is trouwens matzwart
Daarnaast moet de "fotografen" auto een donker gekleurde auto zijn, anders heb je teveel reflectie. Snelheid van 40km/u is al snel genoeg; de rest wordt gecorrigeerd door langere sluitertijd icm steady hand.GeoBem007 schreef:Ik zou opteren voor een verlaten stuk weg (liefst in gebruik, maar waar mensen zelden komen) waar je op je gemakje 30-40 kan rijden met twee naast elkaar.
Hoge snelheden zijn écht niet nodig voor rolling shoots..
De ideale wagen is trouwens matzwart

Onze sponsors