15 mei 2011: Zuid-Holland Zuid route (update pag 1.)
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Jongens, tot hoelaat duurt dit eigenlijk. van cq 11 uur tot? Want wil Ajax-twente 2e helft echt wel meemaken in reallife op het grote plein, te Enschede
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of heb ik nu wat mensen beledigd
Is toch een gelopen wedstrijd voor Twente, en niet écht een wedstrijd meer na afgelopen zondag.maiky maik schreef:Jongens, tot hoelaat duurt dit eigenlijk. van cq 11 uur tot? Want wil Ajax-twente 2e helft echt wel meemaken in reallife op het grote plein, te Enschede

Of heb ik nu wat mensen beledigd

- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb de rit nu al 3 maal voorgereden, als je "rustig" rijdt en nog een pauze onderweg neemt duurt de rit ongeveer 4,5 uur. (dit kan sneller maar ik wil benadrukken dat het geen mini race is.. ) Indien wenselijk kan je altijd tijdens de rit afhaken.maiky maik schreef:Jongens, tot hoelaat duurt dit eigenlijk. van cq 11 uur tot? Want wil Ajax-twente 2e helft echt wel meemaken in reallife op het grote plein, te Enschede

- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Das jammer om te lezen.... Veel plezier zondag en tot the next mini meet.Ivo schreef:Helaas, ik moet mezelf van de lijst halen...Ik had gedacht deze prachtige rit te kunnen combineren met de verjaardag van mijn zus aanstaande zondag, maar dat gaat helaas toch niet lukken.
Zonde, de editie van 2010 was fantastisch!
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
ja wedstrijd kan ik vergeten, radio! als ik maar iets voor 4 op het plein ben..seirv schreef:Ik heb de rit nu al 3 maal voorgereden, als je "rustig" rijdt en nog een pauze onderweg neemt duurt de rit ongeveer 4,5 uur. (dit kan sneller maar ik wil benadrukken dat het geen mini race is.. ) Indien wenselijk kan je altijd tijdens de rit afhaken.maiky maik schreef:Jongens, tot hoelaat duurt dit eigenlijk. van cq 11 uur tot? Want wil Ajax-twente 2e helft echt wel meemaken in reallife op het grote plein, te Enschede
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
klink ik als een zeikerd zo he! haha.. Bedoel het niet zo! Op naar SUNDAY!maiky maik schreef:ja wedstrijd kan ik vergeten, radio! als ik maar iets voor 4 op het plein ben..seirv schreef:Ik heb de rit nu al 3 maal voorgereden, als je "rustig" rijdt en nog een pauze onderweg neemt duurt de rit ongeveer 4,5 uur. (dit kan sneller maar ik wil benadrukken dat het geen mini race is.. ) Indien wenselijk kan je altijd tijdens de rit afhaken.maiky maik schreef:Jongens, tot hoelaat duurt dit eigenlijk. van cq 11 uur tot? Want wil Ajax-twente 2e helft echt wel meemaken in reallife op het grote plein, te Enschede
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
O shit daar heb ik niet eens bij stil gestaan ajax nou ja helaas
\maiky maik schreef:klink ik als een zeikerd zo he! haha.. Bedoel het niet zo! Op naar SUNDAY!maiky maik schreef:ja wedstrijd kan ik vergeten, radio! als ik maar iets voor 4 op het plein ben..seirv schreef:
Ik heb de rit nu al 3 maal voorgereden, als je "rustig" rijdt en nog een pauze onderweg neemt duurt de rit ongeveer 4,5 uur. (dit kan sneller maar ik wil benadrukken dat het geen mini race is.. ) Indien wenselijk kan je altijd tijdens de rit afhaken.
O shit daar heb ik niet eens bij stil gestaan ajax nou ja helaas
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
x 2Woosh! schreef:![]()
![]()
![]()
lekkere lijst zo!
ik heb er zin in!
Laat de zon maar komen![]()
burn rubber not your soul

- Rocketruud
- Nieuwsgierig
Bericht
Hoi seirv,
Wij kijken nog even of we het kunnen regelen, we zouden het wel erg leuk vinden.
Misschien nog nog een tip (vraag voor het geval we meegaan): heb je de route ook digitaal? Er zijn veel mensen met een Nav waar je de route zo in kunt laden, wel zo handig!
Wij kijken nog even of we het kunnen regelen, we zouden het wel erg leuk vinden.
Misschien nog nog een tip (vraag voor het geval we meegaan): heb je de route ook digitaal? Er zijn veel mensen met een Nav waar je de route zo in kunt laden, wel zo handig!
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ga maar niet te veel op de weersvoorspellingen kijken... 
Misschien valt het nog mee zondag... nu staat er kans op regen en 16 graden...
Allemaal duimen voor het zonnetje...

Misschien valt het nog mee zondag... nu staat er kans op regen en 16 graden...
Allemaal duimen voor het zonnetje...

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Als er mensen zijn die behoefte hebben aan een digitale versie, stuur mij dan even een PM met je mail adres.
De kleine letters: Note: deze actie gaat wel punten kosten op je eind uitslag.
Klopt ik heb de route ook digitaal, das wel zo makkelijk maar minder leuk tochRocketruud schreef:Misschien nog nog een tip (vraag voor het geval we meegaan): heb je de route ook digitaal? Er zijn veel mensen met een Nav waar je de route zo in kunt laden, wel zo handig!

Als er mensen zijn die behoefte hebben aan een digitale versie, stuur mij dan even een PM met je mail adres.
De kleine letters: Note: deze actie gaat wel punten kosten op je eind uitslag.
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Wie heeft er interesse om mee te doen aan een proef met de app iMeet?
Met iMeet kun je eenvoudig zien waar de andere MINI clubbers zijn op dit moment. De app maakt gebruik van de iPhone's GPS-ontvanger verzameld je locatiegegevens en toont deze allemaal in een keer op een kaart. (persoonlijk vind ik deze beter dan Google Latitude)
Hoe kan je meedoen,
1. je moet beschikken over een iphone :-)
2. stuur mij een PM met je mail adres, ik zal je dan een iMeet uitnodiging toe sturen. (laat mij in je pm weten of je Imeet opengesteld mag worden voor de andere MINI clubbers.
3. Installeer de Imeet app.
4. As zaterdag mail ik je een lijst toe van alle MINI clubbers, die je dan kan uitnodigen.
Na de mini rit kan je de app weer verwijderen van je iphone.
http://itunes.apple.com/nl/app/imeet-up ... 14417?mt=8#
Met iMeet kun je eenvoudig zien waar de andere MINI clubbers zijn op dit moment. De app maakt gebruik van de iPhone's GPS-ontvanger verzameld je locatiegegevens en toont deze allemaal in een keer op een kaart. (persoonlijk vind ik deze beter dan Google Latitude)
Hoe kan je meedoen,
1. je moet beschikken over een iphone :-)
2. stuur mij een PM met je mail adres, ik zal je dan een iMeet uitnodiging toe sturen. (laat mij in je pm weten of je Imeet opengesteld mag worden voor de andere MINI clubbers.
3. Installeer de Imeet app.
4. As zaterdag mail ik je een lijst toe van alle MINI clubbers, die je dan kan uitnodigen.
Na de mini rit kan je de app weer verwijderen van je iphone.
http://itunes.apple.com/nl/app/imeet-up ... 14417?mt=8#
Onze sponsors