Peter werkt tegenwoordig in Amsterdam Zuid, daarom bood ik aan hem eventueel daar op te pikkenMiniCat schreef:Nog meer Mini's vanuit de richting Den Haag/ Leiden of ben ik vrijdag een eenzaam en alleen treintje van 1 wagon onderweg?![]()
![]()
Ow en Peter, mocht je nog wel meegaan vrijdag kun je als je wilt ook met mij meerijden vanaf Rijswijk
As vrijdag Trouwstoet, laatste details pag 1
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik begin het steeds jammerder te vinden dat ik hier niet bij kan zijn...
wat is de deadline om op te geven??
ik ga nog heel even kijken of ik misschien toch nog niet iets kan regelen op me werk...
ik ga nog heel even kijken of ik misschien toch nog niet iets kan regelen op me werk...
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
ik denk dat je vrijdag Walter niet hoeft te bellen
Dan neemt die toch niet op

Dan neemt die toch niet op
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
maar komt wel goed denk ik
scheelt; ik heb zn nummer niet eens...Woosh! schreef:ik denk dat je vrijdag Walter niet hoeft te bellen![]()
Dan neemt die toch niet op![]()
- MiniCat
- Mod virus alert!

Bericht
Zit je nog steeds bij de oranje leeuw toko? Dan heb je toch niks te doen op vrijdag???mini cabrio schreef:ik begin het steeds jammerder te vinden dat ik hier niet bij kan zijn...
- Wimvs
- Mod virus alert!

Bericht
Ik vanuit Lisse, hoe ben je van plan te rijden? Binnendoor over de N206 of over de A4 of A44?
MiniCat schreef:Nog meer Mini's vanuit de richting Den Haag/ Leiden of ben ik vrijdag een eenzaam en alleen treintje van 1 wagon onderweg?![]()
![]()
Ow en Peter, mocht je nog wel meegaan vrijdag kun je als je wilt ook met mij meerijden vanaf Rijswijk
Ik vanuit Lisse, hoe ben je van plan te rijden? Binnendoor over de N206 of over de A4 of A44?
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik ben de enige die er wel wat doet geloof ik...

Maar jij MOET echt je auto ff goed wassen zeg voor vrijdag, hij ziet er niet uit man

@ martin; ik hoop het morgenavond uiterlijk te weten
was het maar zo...MiniCat schreef:Zit je nog steeds bij de oranje leeuw toko? Dan heb je toch niks te doen op vrijdag???mini cabrio schreef:ik begin het steeds jammerder te vinden dat ik hier niet bij kan zijn...
Maar jij MOET echt je auto ff goed wassen zeg voor vrijdag, hij ziet er niet uit man
- MiniCat
- Mod virus alert!

Bericht
En ja, ik geloof dat ie wel gewassen mag worden ja
(al geloof ik niet dat er ook maar 1 Mini vrijdag schoon aankomt als ik t weerbericht zie
)
Volgens de routeplanner via de N206 maar A44 kan ook, wat zou voor jou eventueel t makkelijkste zijn?Wimvs schreef:Ik vanuit Lisse, hoe ben je van plan te rijden? Binnendoor over de N206 of over de A4 of A44?MiniCat schreef:Nog meer Mini's vanuit de richting Den Haag/ Leiden of ben ik vrijdag een eenzaam en alleen treintje van 1 wagon onderweg?![]()
![]()
Nou, de afgelopen maanden liep er in de toren ook nog wel iemand rond te racen op dr vrije vrijdagenmini cabrio schreef:was het maar zo...MiniCat schreef:Zit je nog steeds bij de oranje leeuw toko? Dan heb je toch niks te doen op vrijdag???mini cabrio schreef:ik begin het steeds jammerder te vinden dat ik hier niet bij kan zijn...
ik ga nog heel even kijken of ik misschien toch nog niet iets kan regelen op me werk...ik ben de enige die er wel wat doet geloof ik...
![]()
Maar jij MOET echt je auto ff goed wassen zeg voor vrijdag, hij ziet er niet uit man![]()
En ja, ik geloof dat ie wel gewassen mag worden ja
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha ja ik heb je inderdaad ook een paar keer op vrijdag zien staan... wat was er trouwens met je side scuttle gebeurd? Zag dat je een paar weken zonder dat roostertje erin heb gereden...
Maar het zou best kunnen dat er niks schoon blijft......
Ik houd hoop dat ik me dakkie gewoon open kan gooien....
als ik kan komen...
MiniCat schreef:Volgens de routeplanner via de N206 maar A44 kan ook, wat zou voor jou eventueel t makkelijkste zijn?Wimvs schreef:Ik vanuit Lisse, hoe ben je van plan te rijden? Binnendoor over de N206 of over de A4 of A44?MiniCat schreef:Nog meer Mini's vanuit de richting Den Haag/ Leiden of ben ik vrijdag een eenzaam en alleen treintje van 1 wagon onderweg?![]()
![]()
Nou, de afgelopen maanden liep er in de toren ook nog wel iemand rond te racen op dr vrije vrijdagenmini cabrio schreef:was het maar zo...MiniCat schreef:
Zit je nog steeds bij de oranje leeuw toko? Dan heb je toch niks te doen op vrijdag???ik ben de enige die er wel wat doet geloof ik...
![]()
Maar jij MOET echt je auto ff goed wassen zeg voor vrijdag, hij ziet er niet uit man![]()
@ martin; ik hoop het morgenavond uiterlijk te weten![]()
En ja, ik geloof dat ie wel gewassen mag worden ja(al geloof ik niet dat er ook maar 1 Mini vrijdag schoon aankomt als ik t weerbericht zie
)
Haha ja ik heb je inderdaad ook een paar keer op vrijdag zien staan... wat was er trouwens met je side scuttle gebeurd? Zag dat je een paar weken zonder dat roostertje erin heb gereden...
Maar het zou best kunnen dat er niks schoon blijft......
Ik houd hoop dat ik me dakkie gewoon open kan gooien....
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht
dussss kom maar op!
(elke MINI is welkom overigens)

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
er is geen deadline en een witte cabrio is altijd welkom.......mini cabrio schreef:ik begin het steeds jammerder te vinden dat ik hier niet bij kan zijn...
(elke MINI is welkom overigens)
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Onze sponsors