Mini-film Amsterdam 4 augustus
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
top, ik whatsapp je zodra ik wat meer weet! Ik heb hier trouwens nog je originele stuur liggen, en volgens mij ook nog je originele antenne. Neem ik die wel mee.P5ycH0 schreef:Zeker weten Rob
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kan iemand ook die bijlage even plaatsen (de tekst)...
dan weet ik hoe of wat, anders kom ik in een sweater

dan weet ik hoe of wat, anders kom ik in een sweater

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hilversum, 22 juli 2011
Beste,
Graag willen wij u hierbij uitnodigen voor de openlucht bioscoopavond van TV-zender Turner Classic Movies op 4 augustus 2011 in Amsterdam. Deze uitnodiging is geldig voor 2 personen.
Hieronder vindt u alle gegevens voor deze bijzondere filmvertoning onder de sterrenhemel. Print deze uitnodiging uit en neem deze mee naar de locatie. Op de locatie ontvangt u uw voucher voor de filmvertoning, twee drankbonnetjes en een bonnetje voor popcorn, evenals een goodiebag.
We wensen u veel plezier tijdens deze unieke filmvertoning van de filmklassieker in het thema ‘Misdaad‘.
Opening: 20:15 uur
Aanvang filmvertoning: 21:45 uur
Na aanvang van de filmvertoning kunt u het terrein niet meer betreden.
Einde filmvertoning: 23:15 uur
Bar geopend: van 20:45 uur tot 21:45 uur
Parkeren: Op de parkeerplaats van de locatie is een speciale sectie gereserveerd voor Mini’s. U kunt hiervoor de aanwijzingen van de parkeerwacht volgen. Omdat uw Mini onderdeel is van de aankleding van deze avond willen we u vragen om 20.15 uur te arriveren. De andere gasten arriveren om 20.45 uur.
Dress code: ‘ Italian Chic’
Let op: TCM Pop Up Cinema is een openlucht bioscoopavond, dus wees voorbereid op eventuele weersveranderingen! Neem een poncho of iets warms mee.
Turner Classic Movies is de TV zender met de beste en meest bijzondere filmklassiekers.
Beste,
Graag willen wij u hierbij uitnodigen voor de openlucht bioscoopavond van TV-zender Turner Classic Movies op 4 augustus 2011 in Amsterdam. Deze uitnodiging is geldig voor 2 personen.
Hieronder vindt u alle gegevens voor deze bijzondere filmvertoning onder de sterrenhemel. Print deze uitnodiging uit en neem deze mee naar de locatie. Op de locatie ontvangt u uw voucher voor de filmvertoning, twee drankbonnetjes en een bonnetje voor popcorn, evenals een goodiebag.
We wensen u veel plezier tijdens deze unieke filmvertoning van de filmklassieker in het thema ‘Misdaad‘.
Opening: 20:15 uur
Aanvang filmvertoning: 21:45 uur
Na aanvang van de filmvertoning kunt u het terrein niet meer betreden.
Einde filmvertoning: 23:15 uur
Bar geopend: van 20:45 uur tot 21:45 uur
Parkeren: Op de parkeerplaats van de locatie is een speciale sectie gereserveerd voor Mini’s. U kunt hiervoor de aanwijzingen van de parkeerwacht volgen. Omdat uw Mini onderdeel is van de aankleding van deze avond willen we u vragen om 20.15 uur te arriveren. De andere gasten arriveren om 20.45 uur.
Dress code: ‘ Italian Chic’
Let op: TCM Pop Up Cinema is een openlucht bioscoopavond, dus wees voorbereid op eventuele weersveranderingen! Neem een poncho of iets warms mee.
Turner Classic Movies is de TV zender met de beste en meest bijzondere filmklassiekers.
aka BenjaMini
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
I'll take my little friend

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik wil wel meedoen hoor

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik heb een grijs pak met licht grijze krijtstreep en bruine schoenen....
ook een bruine overjas..
maar ik doe geen stropdas.. want dat hoeft niet perse van de italianen

ook een bruine overjas..

maar ik doe geen stropdas.. want dat hoeft niet perse van de italianen

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Je zit niet in de auto naar de film te kijken, we zitten wel buiten maar ik neem aan op klapstoelen o.i.d.
En tijdens het autorijden ligt de colbert natuurlijk netjes achterin
Het is geen drive-in he?despoo schreef:Lol kreukt je pak wel van he hele tijd in de auto zitten. Plus de popcorn die dan op je stropdas komt enzo.
Je zit niet in de auto naar de film te kijken, we zitten wel buiten maar ik neem aan op klapstoelen o.i.d.
En tijdens het autorijden ligt de colbert natuurlijk netjes achterin

"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
Onze sponsors