he ff vrage of ze nog M7 thermostaat hebben zo niet of ze die kunnen bestellen wilde gij mij da laten weten PLEASEEEGreyCooperS schreef:Ja vanmiddag nog
Wat moet ik meenemen?
Vraag het Beek
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
burn rubber not your soul
- MrBean
- 4 op een rij!
- Locatie: BE
Bericht
Even afstoffen dit topic
De stage's met nokkenas type V en VI. Zijn er zware verschillen merkbaar in stationair toerental? Het is maar dat ze hier op de keuring in België snel
En hoe zit het bijvoorbeeld met CO uitstoot en de tuning?
Zijn er hier Belgen met bepaalde stage's die wel of geen problemen hebben?
Thanks
De stage's met nokkenas type V en VI. Zijn er zware verschillen merkbaar in stationair toerental? Het is maar dat ze hier op de keuring in België snel
En hoe zit het bijvoorbeeld met CO uitstoot en de tuning?
Zijn er hier Belgen met bepaalde stage's die wel of geen problemen hebben?
Thanks
- MrBean
- 4 op een rij!
- Locatie: BE
Bericht
Ik heb wel eens het volgende geprobeerd.
-Ik hoor de ventilator draaien.
-Contact af.
-Ventilator valt uit zoals al de rest.
-Contact onmiddellijk terug op.
-Ventilator springt niet gelijk terug op.
-Motor draait een minuutje of zo bij stilstand.
-Ventilator springt weer aan.
Beschreven info is met airco in gebruik.
Laat de mijne nu ook net toevallig van 12/2003 zijn. Maar die van mij heeft nog op geen enkel moment na gedraaid na het stilleggen van de motor. Ook niet bij die temperaturen van 30°C van onlangs.Davut68 schreef:Hallo,
Ik heb een weekje terug een mini cooper S uit 2003/12 gekocht. Is het normaal dat deze auto vaak blijft doorkoelen nadat je de motor afzet ?
Hij blijft soms 5/7 min door koelen hoor je de ventilatie
Ik heb wel eens het volgende geprobeerd.
-Ik hoor de ventilator draaien.
-Contact af.
-Ventilator valt uit zoals al de rest.
-Contact onmiddellijk terug op.
-Ventilator springt niet gelijk terug op.
-Motor draait een minuutje of zo bij stilstand.
-Ventilator springt weer aan.
Beschreven info is met airco in gebruik.
- Davut68
- Leerling Mini lid
Bericht
Dus dit betekent dat ik hem moet nalaten checken want bij mij doet hij het wel vaker na een korte ritje gisteren bv. 18 graden beetje getrapt en hij blijft 5 min nakoelen?
MrBean schreef:Laat de mijne nu ook net toevallig van 12/2003 zijn. Maar die van mij heeft nog op geen enkel moment na gedraaid na het stilleggen van de motor. Ook niet bij die temperaturen van 30°C van onlangs.Davut68 schreef:Hallo,
Ik heb een weekje terug een mini cooper S uit 2003/12 gekocht. Is het normaal dat deze auto vaak blijft doorkoelen nadat je de motor afzet ?
Hij blijft soms 5/7 min door koelen hoor je de ventilatie
Ik heb wel eens het volgende geprobeerd.
-Ik hoor de ventilator draaien.
-Contact af.
-Ventilator valt uit zoals al de rest.
-Contact onmiddellijk terug op.
-Ventilator springt niet gelijk terug op.
-Motor draait een minuutje of zo bij stilstand.
-Ventilator springt weer aan.
Beschreven info is met airco in gebruik.
Dus dit betekent dat ik hem moet nalaten checken want bij mij doet hij het wel vaker na een korte ritje gisteren bv. 18 graden beetje getrapt en hij blijft 5 min nakoelen?
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Dat het kan weet ik, maar de prijs zal op aanvraag zijn gok ik..mso schreef:Kan je bij beek ook custom software krijgen voor je mini ipv de standaard files die ze daar hebben liggen? Zo ja, wat kost dat?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
Bij Beek kun je idd ook "persoonlijke" software laten ontwikkelen, met behulp van de rollenbank...De software die je normaal krijg is een soort basis, die wel aangepast word op enkele parameters (geen idee welke allemaal)
Wil je echt volledige eigen software kan dat, dan betaal je zowel de rollenbank per uur alsmede het uur tarief voor Ghisbert...dus dat kan aardig in de papieren lopen...
Beste is om dit persoonlijk met Klaas te bespreken en een plan opstellen wat je wil...wil je dezelfde resultaten als de standaard tuning zou ik gewoon de reguliere software nemen..wil je perse 300 PK ben je zo een leuke 2e hand R53 aan kosten kwijt denk ik
Wil je echt volledige eigen software kan dat, dan betaal je zowel de rollenbank per uur alsmede het uur tarief voor Ghisbert...dus dat kan aardig in de papieren lopen...
Beste is om dit persoonlijk met Klaas te bespreken en een plan opstellen wat je wil...wil je dezelfde resultaten als de standaard tuning zou ik gewoon de reguliere software nemen..wil je perse 300 PK ben je zo een leuke 2e hand R53 aan kosten kwijt denk ik
- Beek Auto Racing
- Sponsor
- Contacteer:
- Locatie: Den Haag
Bericht
Hey Marcel,
Als de auto bij Beek is getuned, is je standaard file nog aanwezig. Deze kan dan kosteloos worden teruggezet.
Ben je elders geweest is het helaas een bezoek aan de dealer met verzoek tot update...
Gr Peter
Als de auto bij Beek is getuned, is je standaard file nog aanwezig. Deze kan dan kosteloos worden teruggezet.
Ben je elders geweest is het helaas een bezoek aan de dealer met verzoek tot update...
Gr Peter
MINI accessoires, tuning en onderhoud
www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
@Luigi...beste neem je even tel contact op met Beek, ik weet niet of ze deze al eens hebben getuned. Mocht dat nog niet t geval zijn, kun je vaak een leuke korting krijgen als ze jou auto mogen gebruiken om eea te ontwikkelen
@Wilcoos...dit is nooit 1 op 1 te zeggen, Er zijn er die méér leveren dan de opgaves en er zijn er (regelmatig) die het vermogen niet halen. Zoals in de andere topics al aangegeven, elke bank is anders, de omstandigheden (warmte, vochtigheidf, etc) spelen allemaal een rol.
Beste is om een voor en na meting (als je zaken gaat veranderen) op dezelfde bank, waar maakt dan niet zoveel uit, te doen bij vergelijkbare omstandigheden..dus niet in de koude winter je 0 meting en mods plaatsen en dan in de zomer bij 29 graden testen
Beek corrigeert wel op temp en vochtigheid. En ze zijn conservatief in de uitslagen...je hebt daar eerder 3 a 5 pk minder dan meer...andere bedrijven zullen wss ook corrigeren.
@Wilcoos...dit is nooit 1 op 1 te zeggen, Er zijn er die méér leveren dan de opgaves en er zijn er (regelmatig) die het vermogen niet halen. Zoals in de andere topics al aangegeven, elke bank is anders, de omstandigheden (warmte, vochtigheidf, etc) spelen allemaal een rol.
Beste is om een voor en na meting (als je zaken gaat veranderen) op dezelfde bank, waar maakt dan niet zoveel uit, te doen bij vergelijkbare omstandigheden..dus niet in de koude winter je 0 meting en mods plaatsen en dan in de zomer bij 29 graden testen
Beek corrigeert wel op temp en vochtigheid. En ze zijn conservatief in de uitslagen...je hebt daar eerder 3 a 5 pk minder dan meer...andere bedrijven zullen wss ook corrigeren.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Daar staan de pakketprijzen en uurloon
Www.minispeed.nlaardvark schreef:Lees goede positieve berichten over jullie. Doen jullie ook regulier onderhoud en wat voor uurtarief hanteren jullie?
Daar staan de pakketprijzen en uurloon
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors