De naam is Dennis, intussen ben ik 30 jaar maar gevangen in een lichaam van 49 jaar

Je kunt gerust zeggen dat ik van auto's en motoren houd, ik heb even geteld en de teller met auto's
staat op 26 stuks waarvan we er nog 3 hebben, qua motoren (met en zonder kenteken) staat de
teller intussen op 12 stuks waarvan ik er nog 1 over heb.
Mijn vrouw rijd in een 2020 Ford Fiesta 1.0 ST-line met 140pk verstopt onder de kap, ik zelf rijd in een
2019 Mazda CX-5 2.0i Luxury met 190pk onder de kap, en de Mini One dan? Nou daar rijd onze dochter
in en 3x raden wie hem bij houd? Juist ik zei de gek.
Het is dus een 2010 Mini One 1.4i Business Line (R56) in de kleur grijs (+160.000km)
https://photos.app.goo.gl/n1ryqRJqhRyGU9MF6
Ze had eerst een Ford Ka 1.2i maar die zat al hoog in de km's en er kwamen al wat punten aan waardoor
we twijfelde of we daarin moesten gaan investeren of kijken naar een veiligere en betere auto, want ze moet
er toch wekelijks ruim 600km mee rijden.
Oké dan is een Mini misschien niet de eerste auto waar je dan aan denkt, maar het moet er dan ook nog leuk
uit zien voor een jonge meid, uiteraard eerst goed ingelezen wat de valkuilen bij een Mini zijn, vandaar dat we
iets veiliger voor een 1.4i VTi motor hebben gekozen, uiteraard rekening gehouden met extra kosten op korte
termijn aan reparaties omdat de historie niet duidelijk was, de verkopende garage had hem ingekocht via een
dealer, maar dat is tegenwoordig geen garantie voor een goed onderhouden auto.
Dus de gok genomen, de rest volgt in een eigen topic over deze Mini en alles wat we tot nu toe hebben gehad.