Even voorstellen..... cooper s checkmate

Stel je hier even voor.
checkmate
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Tiel
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 feb 2006, 03:25

Even voorstellen..... cooper s checkmate

03 feb 2006, 03:29

Hallo

Wij zijn Pat en Masja.. Hebben 2 weken geleden een splinternieuwe cooper s checkmate gekocht, bevalt super goed.. hebben de auto laten voorzien van de nodige optie,s en sinds vandaag de john works soundkit laten monteren..
willen graag langskomen op 11 februari.. mede omdat onze auto ook getuned is maar ik niet zeker weet of dit goed gebeurd is.. merk niet super veel verschil
tot 11 Februari
Net een splinternieuwe checkmate cooper S gekocht..
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

03 feb 2006, 06:48

Hoihoi,

grappig om te horen dat ook jullie door het "tuning" virus te pakken zijn genomen en al dingetjes aan het personaliseren zijn... :mrgreen:

In ieder geval van harte welkom op dit zeer gezellige forum!!! :wink:

Tot de 11e!!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

03 feb 2006, 08:48

Ha Pat en Masja,

Het MINI-virus is dus ook al in Tiel terechtgekomen en verspreid zich razendsnel :lol:

Gefeliciteerd met jullie trotse nieuwe bezit!

Wij zien de foto's graag in de gallery :-PP Foto

En tot de 11e bij de testbankdag.
(we zitten alleen nog even te stoeien met de hoeveelheid deelnemende MINI's aan de testbankdag. Inmiddels staat de teller op 18 terwijl er waarschijnlijk 14 die dag getest kunnen worden. We doen ons best om het voor elkaar te krijgen om alle MINI's te kunnen testen).

Mochten we het niet redden om alle MINI's de 11e februari te testen dan gaan we gewoon de 2e testbankdag organiseren dansen
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

03 feb 2006, 09:29

Ben ik tussen al die kenners nou de eerste die dit spot?
cooper s checkmate
john works soundkit
Er is alleen een John Cooper (Laat vooral dat Cooper niet weg, er zijn wel meer Johns aan de overkant, maar maar 1 John Cooper) Works Soundkit voor de Cooper (3-5 PK extra, gaat vooral om het geluidje), voor de Cooper S is er alleen de "full-blown" John Cooper Works tuning kit (40 pk extra, serious grunt).

Dus of je zit ons te vertellen dat je een S hebt terwijl het stiekem een Cooper "zonder" is, of je doet jezelf tekort ;)

Welkom op het forum.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

03 feb 2006, 09:36

Tenminste iemand (Eelke) die al genoeg Koffie! op heeft :mrgreen:

Goed opgemerkt Eelke!! :-))
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

03 feb 2006, 09:42

Nou het kan wel!

Het heet echter John Cooper Works luchtfilter-kit[/url]:
Vermogenstoename met 5 pk (4 kW) voor MINI Cooper S

Het luchtfilter is voorzien van een extra inlaatopening, die bij accelereren vanaf ongeveer 4.500 toeren per minuut automatisch opent.

Het luchtfilter is afzonderlijk leverbaar. Dus miss heeft hij dit ook nog i.c.m. de John Cooper Works sportuitlaat van roestvrijstaal.
Tja, hier zul je niet echt heel veel mer van merken.
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

03 feb 2006, 09:53

Ah, OK, dan zou het weer kunnen zijn dat de dealer verkeerde voorlichting gegeven heeft :) Dan komt het idee wel weer dichter in de buurt van de Soundkit ja.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

03 feb 2006, 10:07

Je hebt de JCW tuningkit, upgrade-kit, soundkit en luchtfilter-kit

Bij de soundkit heb je het luchtfiltersysteem (5pk extra), roestvrij stalen uitlaat, gemodificeerde motorelektronica, badges, certificaat en motorplaatje.

Pat en Masja, welkom bij de club en veel (driving) plezier
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

03 feb 2006, 10:32

WELKOM trouwens...!
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13440
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

03 feb 2006, 11:20

Hallo Pat en Masja, welkom hier.

Leuk dat jullie ook naar de testbankdag komen, als je een keur aan gemodificeerde en standaard MINI's wilt zien moeten jullie zeker komen. Maar zoals Arjan al zegt zijn de 14 plaatsen die Beek Racing heeft die dag al vol, hopelijk valt er toch wat te regelen zoals Arjan ook al aangeeft.

Veel plezier met jullie S Checkmate (als jullie wat afbeeldingen in jullie gallery zetten kunnen wij ook meegenieten :) )
Laatst gewijzigd door Berthil op 03 feb 2006, 11:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

03 feb 2006, 11:33

Welkom hier :D

Leuk dat jullie meteen naar de testbankdag komen, kunnen we jullie trotst van dichtbij bewonderen 8)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
checkmate
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Tiel
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 feb 2006, 03:25

filterkit

03 feb 2006, 12:08

Ik heb eerlijk gezegt niet echt een idee wat er gedaan is.. ik moest ruim 500 euro afrekenen... het klopt idd dat de auto bij 4500 toeren een moooi geluid maakt.. je hoort de compressor lekker loeien.. verder valt het mij erg tegen.. zeker als je kijkt wat het kost, je merkt heel iets dat hij op hogere toeren lekkerder doortrekt.
De uitlaat zit ik nog over te denken.. heb bij braspenning een hele mooie dubbele gezien.. dus dubbel aan beide kanten.. 4 uitlaten dus.
ik heb de auto los daarvan laten tunen.. dus niet icm het luchtfilter.. en het is absoluut een echte S, hebben er 36000 euro voor neer moeten tellen.. maar hij heeft dan ook bijna alle optie,s zoals

Panoramadak
climat control... digitaal
pdc
chrono klokken.. dus 3 klokken..
klasse 5 alarm (verplicht voor de verzekering)
en het is een checkmate..
er zijn vast nog een aantal dingen die ik vergeten ben.. vanmiddag zal ik wat nw foto,s maken.
Net een splinternieuwe checkmate cooper S gekocht..
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

03 feb 2006, 12:58

Welkom hier checkmate,

Tot op de dynodag!

GR.werner
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

Re: filterkit

03 feb 2006, 13:28

checkmate schreef:Ik heb eerlijk gezegt niet echt een idee wat er gedaan is.. ik moest ruim 500 euro afrekenen... het klopt idd dat de auto bij 4500 toeren een moooi geluid maakt.. je hoort de compressor lekker loeien.. verder valt het mij erg tegen.. zeker als je kijkt wat het kost, je merkt heel iets dat hij op hogere toeren lekkerder doortrekt.
De uitlaat zit ik nog over te denken.. heb bij braspenning een hele mooie dubbele gezien.. dus dubbel aan beide kanten.. 4 uitlaten dus.
ik heb de auto los daarvan laten tunen.. dus niet icm het luchtfilter.. en het is absoluut een echte S, hebben er 36000 euro voor neer moeten tellen.. maar hij heeft dan ook bijna alle optie,s zoals

Panoramadak
climat control... digitaal
pdc
chrono klokken.. dus 3 klokken..
klasse 5 alarm (verplicht voor de verzekering)
en het is een checkmate..
er zijn vast nog een aantal dingen die ik vergeten ben.. vanmiddag zal ik wat nw foto,s maken.
Klasse 5 alarm verplicht voor de verzekering? Bedoel je niet klasse 3? Die hebben wij ook moeten nemen voor de verzekering, alleen Nationale Nederlanden accepteerd de auto met een klasse 1 'alarm' (startonderbreker)

En een aangeklede Cooper S is inderdaad duur.. die van ons was 37500€ en we hebben geen Works 'onderdelen' en geen pdc, panorama dak of navigatie.... :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

03 feb 2006, 13:48

Hoi ook welkom vanuit Breda :))

Terug naar “Who are U?”