kom je zondag ook bij de mini rit van het oosten?!
Even voorstellen
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen
ziet er lekker uit allemaal!:D
- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
hier de link!
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 04&t=30865" onclick="window.open(this.href);return false;
kom maar gewoon!:D
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 04&t=30865" onclick="window.open(this.href);return false;
kom maar gewoon!:D
- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Afgelopen zaterdag heeft de Mini verse sapjes gekregen (olie en rem/koel vloeistof) en is die even goed nagekeken op evt. gebreken. Niets kunnen vinden op een bijna geknapte airco leiding na (de koppeling ervan staat op springen, dus de airco maar even uitlaten tijdelijk), die heb ik vandaag direct via de dealer besteld.
Ook direct maar even de tijd genomen om aero gril goed vast te zetten dus die zit nu ook strak. Tevens ligt sinds vrijdag een Alta CAI voor mij bij de douane dus met een beetje geluk zal ik die deze week ook ontvangen. Oja, en er is een Pilot Xenon kit (6000k) onderweg
.
En aangezien ik samen met mijn vriendin 14 augustus met de Mini richting Italië ga, leek het mij vandaag wel even tijd om een spiegelreflex camera te kopen
. Dus ook direct maar even gedaan, het is een Nikon D3200 geworden met 18-55 VR Kit samen met een tas, statief en uiteraard geheugen. Kan ik het lekker uittesten op vakantie! 
Ook direct maar even de tijd genomen om aero gril goed vast te zetten dus die zit nu ook strak. Tevens ligt sinds vrijdag een Alta CAI voor mij bij de douane dus met een beetje geluk zal ik die deze week ook ontvangen. Oja, en er is een Pilot Xenon kit (6000k) onderweg
En aangezien ik samen met mijn vriendin 14 augustus met de Mini richting Italië ga, leek het mij vandaag wel even tijd om een spiegelreflex camera te kopen
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
lekker bezig met inkopen ofniet?!:D
was leuk om kennis met je te maken erik!
blijft leuk aangezien je bij wijze van spreke dezelfde Mini als ik heb!
heeeeeeel goed! spiegelreflex!:D
dat zijn leuke investeringen!:D
was leuk om kennis met je te maken erik!
blijft leuk aangezien je bij wijze van spreke dezelfde Mini als ik heb!
heeeeeeel goed! spiegelreflex!:D
dat zijn leuke investeringen!:D
- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Ik ben het hier ergens tegengekomen maar ik kan het niet meer terugvinden. Iemand een idee waar ik de US side markers vandaan kan halen? Dus incl. de plastic delen.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
hier de volgende link!
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 04&t=31011" onclick="window.open(this.href);return false;
kom je ook vast wel he?:D
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 04&t=31011" onclick="window.open(this.href);return false;
- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Ben bang van niet, ben dan op vakantie namelijk (of net terug). We gaan 14 augustus weg namelijk.ThaCheek schreef:hier de volgende link!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
kijk maar
datum staat nog niet vast namelijk
we kijken wat de meesten willen
en dan zetten we het vast!:D
datum staat nog niet vast namelijk
we kijken wat de meesten willen
en dan zetten we het vast!:D
- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Tijd voor een update, na het vervangen van de slang voor de airco is de airco opnieuw gevuld. Helaas kwam daar iets vreemds aan het licht, namelijk dat de hoge druk veel te hoog opliep (25+) en dat de ventilator niet aansloeg. Na het e.e.a. nagekeken te hebben via een kameraad bij Smudde in Almelo beland, die hebben de computer aan de Mini gehangen en gekeken of ze wat konden vinden. Helaas geen meldingen die daarmee te maken hadden, echter na het legen van de storingenlijst deed ineens de fan het ook weer. Vreemd, maar hij werkt weer naar behoren en de airco wordt weer lekker koud! Helaas hebben ze hem bij de garage niet helemaal kunnen afvullen maar dat gaan ze vrijdag nog even doen (gratis en voor niets).
Enfin, dat probleem is weer verholpen en de Mini is klaar voor de rit naar Italie! Heb helaas nog geen tijd gevonden om de Xenon verlichting erin te zetten. Maar heb wel in de hele auto witte Pilot ledjes gezet (binnen en kentekenplaat verlichting). Tevens afgelopen week even hier in de buurt wat foto's genomen, ben geen photoshop held maar ik vind ze best goed gelukt. Misschien nog iemand tips?

Enfin, dat probleem is weer verholpen en de Mini is klaar voor de rit naar Italie! Heb helaas nog geen tijd gevonden om de Xenon verlichting erin te zetten. Maar heb wel in de hele auto witte Pilot ledjes gezet (binnen en kentekenplaat verlichting). Tevens afgelopen week even hier in de buurt wat foto's genomen, ben geen photoshop held maar ik vind ze best goed gelukt. Misschien nog iemand tips?

- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Weer een poosje niets van mij laten horen. Dit i.v.m. vakantie, ik ben, samen met m'n vriendin met de Mini naar Italië geweest, daar hebben we lekker back 2 basic gekampeerd. Erg veel gezien en gedaan! De Mini heeft zich ook prima gehouden op een gescheurde aandrijfas hoes na, maar die is door de Fiat garage (jaja..) voor € 115,- gemaakt.
Al met al 3820km gereden in 2 weken. Zo zijn we door Duitsland, Oostenrijk, Italië, Frankrijk, Luxemburg, en België gekomen. En dat op een litertje olie verbruik, niet gek naar mijn idee. Heb op aardig wat plekken de Mini even goed kunnen uittesten, uitblinker was toch wel Annecy in Frankrijk, wat een wegen daar, prachtig!
Zoals ik al aangaf, veel gezien. Dus zal er een paar plaatjes erbij zetten

Omgeving Nesselwang (Duitsland)

Ergens onderweg richting Italië een Duitse Cooper S gespot. Maar even een plaatje schieten

Op aanraden van Tim ook naar het Ferrari museum geweest in Maranello.

En de fabriek

Onderweg naar Pisa

Op de kampeerplaats @ Pisa (600 meter lopen naar de toren van Pisa)

Dagje Florence

Terugweg onder de Mont Blanc door
Uiteraard nog veel meer foto's gemaakt, maar laten we het niet overdrijven
Al met al 3820km gereden in 2 weken. Zo zijn we door Duitsland, Oostenrijk, Italië, Frankrijk, Luxemburg, en België gekomen. En dat op een litertje olie verbruik, niet gek naar mijn idee. Heb op aardig wat plekken de Mini even goed kunnen uittesten, uitblinker was toch wel Annecy in Frankrijk, wat een wegen daar, prachtig!
Zoals ik al aangaf, veel gezien. Dus zal er een paar plaatjes erbij zetten
Omgeving Nesselwang (Duitsland)
Ergens onderweg richting Italië een Duitse Cooper S gespot. Maar even een plaatje schieten
Op aanraden van Tim ook naar het Ferrari museum geweest in Maranello.
En de fabriek
Onderweg naar Pisa
Op de kampeerplaats @ Pisa (600 meter lopen naar de toren van Pisa)
Dagje Florence
Terugweg onder de Mont Blanc door
Uiteraard nog veel meer foto's gemaakt, maar laten we het niet overdrijven
- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Kan het toch niet laten, klein filmpje; " onclick="window.open(this.href);return false;
- peerxd
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Ohja, en wat betreft de upgrades, daar ben ik ook weer mee verder. Zo zit de Xenon verlichting erin en staat momenteel de auto bij de spuiter. De achterkant wordt opnieuw gespoten omdat daar een deukje, krassen en corrosie op zat, en op de voorkant worden een paar steenslag puntjes bijgewerkt. Tevens gisteren een nieuwe antenne ontvangen
van bem-shop (eindelijk!).

De achterkant was al eens opnieuw gespoten, maar na een beurtje met de stoomcleaner bleek al wel hoe goed, ehh slecht

koos bumperloos

In need of repair

En m'n nieuwe antenne

De achterkant was al eens opnieuw gespoten, maar na een beurtje met de stoomcleaner bleek al wel hoe goed, ehh slecht

koos bumperloos

In need of repair

En m'n nieuwe antenne
- Sven
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors