Ik koop hier trouwens ook altijd led's , xenonlampen enz. voor de auto
Even voorstellen: Boy
- dragons1986
- Nieuwsgierig

Bericht
ja hij zegt dat de canbus voor problemen zorgt en dat dr natuurlijk wel canbus kabels zijn maar die worden zo heet dat als dr dan een draadje tegen aankomt of wat dan ook dan smelt die gewoon weg
andere oplossing was 300 euro uitgeven voor een ander setje gaat goed dus heb al 2 setjes van hid hier liggen leuk die xenon allemaal
andere oplossing was 300 euro uitgeven voor een ander setje gaat goed dus heb al 2 setjes van hid hier liggen leuk die xenon allemaal
- dragons1986
- Nieuwsgierig

- dragons1986
- Nieuwsgierig

Bericht
nou een setje die ik 3 dagen geleden gekocht heb kon ik zo terug brengen en geld terug gekregen dus dat was schappelijk van hem
- dragons1986
- Nieuwsgierig

Bericht
dank u cooperbol
en ff voor de vorige gesprekken ik heb nu een canbus setje alleen de ballasten 70 euro dus morgen ff kijken of ze het daar mee doen jullie horen het nog wel
en ff voor de vorige gesprekken ik heb nu een canbus setje alleen de ballasten 70 euro dus morgen ff kijken of ze het daar mee doen jullie horen het nog wel
- dragons1986
- Nieuwsgierig

Bericht
nou waarschijnlijk zo als het dr nu naar uit ziet werkt alles naar behoren vanavond nog ff testen met een eindje rijden nou scheeld me toch een duur setje
- dragons1986
- Nieuwsgierig

Bericht
en het is niet echt staren maar in me vorige een seat lukte het ook al niet dus ja nu moest het wel maar ja ze werken nu
en dr is nog genoeg te doen natuurlijk nu op naar de dag rij verlichting in de zelfde kleur ong wordt ook nog leuk kreeg de oude dr niet eens uit dus nog ff een x naar laten kijken
dank je ja het is wel gezellig hoor maar ja dat was een verkeerde reactie van me en ja duurt natuurlijk ff voordat je een beetje de mensen leerd kennenwall-e schreef:He Boy, welkom hier! zozo 3 pagina's in 3 dagen tijd, toch wel gezellig hier he![]()
Veel plezier met je MINI en staar je niet te veel op je Xenon, en zijn zoveel andere gave dingen die je met je mini kan doen!
en het is niet echt staren maar in me vorige een seat lukte het ook al niet dus ja nu moest het wel maar ja ze werken nu
en dr is nog genoeg te doen natuurlijk nu op naar de dag rij verlichting in de zelfde kleur ong wordt ook nog leuk kreeg de oude dr niet eens uit dus nog ff een x naar laten kijken
Onze sponsors