"MINIJCW wordt Cooper S astro black"
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dacht dat dat overal gelijk liep. Maar zou me van de hype niks aantrekken, je koopt hem voor je eigen, en de combinaties zijn overweldigendsnans schreef:hey coen !!!
kei tof !!!
ben super benieuwd
wij zijn er ook over aan het denken![]()
(zal wel niks worden... belgie loopt te fel achter... de hype gaat dan al voorbij zijn)
- grand_cru
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Zeg Snans,
In België was er de laatste maanden enorme kritiek onder de zogenaamde MINI "kenners". Komt volledig uit een soort Vlaamse conservatieve angst voor alles wat nieuw is vrees ik.
Als er bij ons een paar besteld worden zul je de verkoopscijfers (en de jaloerse reacties bij de "zogenaamde" tegenstanders) zien stijgen denk ik.
Komt wel OK in België ook hoor, ik ben alvast al maaaaanden PRO R56
In België was er de laatste maanden enorme kritiek onder de zogenaamde MINI "kenners". Komt volledig uit een soort Vlaamse conservatieve angst voor alles wat nieuw is vrees ik.
Als er bij ons een paar besteld worden zul je de verkoopscijfers (en de jaloerse reacties bij de "zogenaamde" tegenstanders) zien stijgen denk ik.
Komt wel OK in België ook hoor, ik ben alvast al maaaaanden PRO R56

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gefeliciteerd..is altijd weer leuk om dat soort dingen uit te zoeken..welke kleur welke velgen enzenz.
helaas hebben we dat nog nooit kunnen doen bij een mini..maar we zijn met onze gele kanarie..
zijn er al meer forumers die een nieuwe new mini hebben gekocht..
mijn ultime mini is op dit moment ..een "park lane cooper s"
vandaag eerst maar wer eens aan de classic werken(off topic)
nou veel plezier ..met de gedachte en voor je het weet is het nieuwjaars dag
groetjes
pjé(eat)
helaas hebben we dat nog nooit kunnen doen bij een mini..maar we zijn met onze gele kanarie..
zijn er al meer forumers die een nieuwe new mini hebben gekocht..
mijn ultime mini is op dit moment ..een "park lane cooper s"
vandaag eerst maar wer eens aan de classic werken(off topic)
nou veel plezier ..met de gedachte en voor je het weet is het nieuwjaars dag
groetjes
pjé(eat)
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dank jullie allemaal voor de leuke berichten.
@Hans, als je iets wil moet je nooit te enthousiast zijn. Heb na de preview alles zitten bekijken, en gisteren was het zover. Heb er wel het navigatie bij besteld.
@Miniboard, ik begin gewoon met de 175pk turbo. Ben ook erg benieuwd naar het motortje, en wacht even met meer pk. Ik denk dat Mini nog wel met leuke dingen op de markt komt.
@Pje en Daan, volgens mij zijn er nu 4 die een nieuwe hebben besteld en begint al goed, geen 1 dezelfde kleur

@Hans, als je iets wil moet je nooit te enthousiast zijn. Heb na de preview alles zitten bekijken, en gisteren was het zover. Heb er wel het navigatie bij besteld.
@Miniboard, ik begin gewoon met de 175pk turbo. Ben ook erg benieuwd naar het motortje, en wacht even met meer pk. Ik denk dat Mini nog wel met leuke dingen op de markt komt.
@Pje en Daan, volgens mij zijn er nu 4 die een nieuwe hebben besteld en begint al goed, geen 1 dezelfde kleur

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wauw,
Coen wat lees ik nu. Wat een Super-nieuws. Uiteraard weer alles erop en eraan. Ben zeer benieuwd, jij natuurlijk ook. Is het wachten waard.
Dat wordt weer opnieuw genieten. Laarhoven?
Proficiat met je nieuwe supermooie aanwinst
Dat wordt weer opnieuw genieten. Laarhoven?

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors