Lekker meerijden naar een meeting (er zit ook een achterbank in onze MINI) en lekker blijven posten
Mr fuzzy gaat hier afscheid nemen
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Echt balen man! Ik heb de Fuzzy nooit in het echt gezien, maar ik weet iig dat ie bestaat! Ben je je net aan het hechten aan je mini (en aan het forum) gaat je toffe bakkie de deur uit.... Hopelijk snel een leuke mini op de kop tikken en misschien is die traveller wel wat voor je installatie-bedrijf!
Maarja... in ieder geval lekker blijven posten! Sterkte met het afstaan van je Mini...
Greetz
Greetz
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Nou da's mooi k* zeg.
Sterkte met het afscheid nemen van je mini en je fuzzy-job, megawak ervaring
Blijf gerust posten en Amersfoort Hilversum is een afstand van niks, dus stap gerust bij ons in voor een meet

Bericht
Zooo dat is zeker balen zeg
Baan kwijt en dan ook de Mini nog kwijt
Leek me een hele leuke Mini om te zien maar ook ik heb hem niet gezien jammer genoeg!
Je hoort het blijf gezellig op het forum en je kan met velen mee naar een meeting dus we zien je vast wel weer eens
Sparen voor de volgende Mini
Veel sterkte met afscheid nemen
Baan kwijt en dan ook de Mini nog kwijt
Leek me een hele leuke Mini om te zien maar ook ik heb hem niet gezien jammer genoeg!
Je hoort het blijf gezellig op het forum en je kan met velen mee naar een meeting dus we zien je vast wel weer eens
Sparen voor de volgende Mini
Veel sterkte met afscheid nemen
Onze sponsors