Goedenavond,
Bij deze stel ik mezelf voor. Ik ben Alain uit Capelle aan den IJssel, sinds 2 weken eigenaar van een Mini Seven uit 2006 in de kleur Astro Black Metallic.
Het is mijn eerste Mini. Waar mogelijk wil ik er zelf aan kunnen sleutelen en hoop hier op het forum de juiste kennis op te kunnen doen.
Tot lezens en een fijne avond gewenst!
Groetjes, Alain
Even voorstellen - Alain Seven
- Rallye
- Enthousiast
- Alain Seven
- Nieuw Lid
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Re: Even voorstellen - Alain Seven
Hartelijk welkom Alain en gefeliciteerd met je leuke Mini.
Wens je veel rijplezier
Behalve hier vindt je ook veel sleutelfilmpjes op YouTube.

Wens je veel rijplezier

Behalve hier vindt je ook veel sleutelfilmpjes op YouTube.
- Alain Seven
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Even voorstellen - Alain Seven
Dankjewel!! Ik heb de eerste 2k km's er alweer op zitten, met een grote glimlach. ;-)
Youtube is zeker handig en informatief! Vandaag samen met een maat bezig geweest en de draagarmrubbers vervangen, was een beste klus nog, maar uiteindelijk zonder al teveel gevloek en frustraties de klus geklaard. Deze bleken nog de originele af fabriek te zijn, wauw!
Daarnaast ook uitlaat ophang rubbers vervangen en de deurvanger aan de bestuurderskant. Zo gaan we beetje bij beetje de Mini verder verbeteren.
Groetjes, Alain
Youtube is zeker handig en informatief! Vandaag samen met een maat bezig geweest en de draagarmrubbers vervangen, was een beste klus nog, maar uiteindelijk zonder al teveel gevloek en frustraties de klus geklaard. Deze bleken nog de originele af fabriek te zijn, wauw!
Daarnaast ook uitlaat ophang rubbers vervangen en de deurvanger aan de bestuurderskant. Zo gaan we beetje bij beetje de Mini verder verbeteren.
Groetjes, Alain
Onze sponsors