we kunnen je zeker niet over het hoofd zien
Nieuw voor Mini en nieuw voor Forum! FF voorstellen
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Welkom hier en veel plezier
burn rubber not your soul

- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht

Heb je volgens mij ook meteen zaterdagmiddag al gespot hoor. Jaja, we houden je in de gaten
.
Op de , net buiten de singel, reed jij richting centrum en ik de stad uit, niet in de MINI, maar in een donkerblauwe Porsche cabrio.... Rond half 3 gok ik....
Klopt he?
Haha
Jazeker... Sterker nog, ik was erbij toen ze eronder gingen, heb ze zelfs nog naar de auto gerold, en je zomderbanden weer teruggeroldOneMini-Kim schreef:Hahahaha Sven, jij bent duidelijk nog op de zaak geweest bij Roy, met je opmerking over die winterbanden.
Moet eerlijk zeggen dat hij het allemaal mooi geregeld heeft.. heeft er ook flink op lopen poetsen!
En nu maar rondjes rijden..
Heb je volgens mij ook meteen zaterdagmiddag al gespot hoor. Jaja, we houden je in de gaten
Op de , net buiten de singel, reed jij richting centrum en ik de stad uit, niet in de MINI, maar in een donkerblauwe Porsche cabrio.... Rond half 3 gok ik....
Klopt he?
Haha
- Cornetreffers
- Leerling Mini lid

Bericht
heey kimmie
veel plezier met je mini en je kan je geld er inderdaad op alle manieren in kwijt:)
veel plezier met je mini en je kan je geld er inderdaad op alle manieren in kwijt:)
Mini cooper s
- OneMini-Kim
- Nieuw Lid

Bericht
Jazeker... Sterker nog, ik was erbij toen ze eronder gingen, heb ze zelfs nog naar de auto gerold, en je zomderbanden weer teruggerold 
.
Klopt he?
Haha[/quote]
Dat zou heel goed kunnen, kwam toen uit haaksbergen denk! Nou mooi dat jij dat ff met Roy geregeld hebt... Je weet t, vrouwen en winterbanden! ;-)
Klopt he?
Haha[/quote]
Dat zou heel goed kunnen, kwam toen uit haaksbergen denk! Nou mooi dat jij dat ff met Roy geregeld hebt... Je weet t, vrouwen en winterbanden! ;-)
My First New Mini
- OneMini-Kim
- Nieuw Lid

Bericht
Dat zou heel goed kunnen, kwam toen uit haaksbergen denk! Nou mooi dat jij dat ff met Roy geregeld hebt... Je weet t, vrouwen en winterbanden! ;-)jazeker... Sterker nog, ik was erbij toen ze eronder gingen, heb ze zelfs nog naar de auto gerold, en je zomderbanden weer teruggerold
Heb je volgens mij ook meteen zaterdagmiddag al gespot hoor. Jaja, we houden je in de gaten.
Klopt he?
Haha
My First New Mini
Onze sponsors