daar heb ik zelf geen idee van, degene waar ik toen in zat had wel een pano dak...RichC schreef:@ mini cabrio
weet jij toevallig of ik er dan geen last van zou hebben aangezien ik geen panorama dak heb
Toch maar lid geworden
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
- RichC
- Leerling Mini lid

Bericht
@ mini cabrio
Dan moet ik binnekort toch maar een keertje langs de dealer om te kijke of ze er eentje hebben staan dat ik ff kan passen:p
Gister ookal geweest kschrok alleen een beetje van de prijs moet ik zeggen 2940 euro zoals ze in de brochure staan:s
Weet iemand waar je ze goedkoper kan halen aangezien ik dit toch een btje te gek vind worde haha:p
Dan moet ik binnekort toch maar een keertje langs de dealer om te kijke of ze er eentje hebben staan dat ik ff kan passen:p
Gister ookal geweest kschrok alleen een beetje van de prijs moet ik zeggen 2940 euro zoals ze in de brochure staan:s
Weet iemand waar je ze goedkoper kan halen aangezien ik dit toch een btje te gek vind worde haha:p
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
je zou inderdaad kunnen proberen te passen bij een dealer, al denk ik niet echt dat je veel kans op slagen heb dan... zo heel vaak staat er niet zo een bij de dealer...
misschien dat je beter een keer kan kijken of je bij iemand van de club ff kan passen...
en die stoeltjes zijn inderdaad onwijs duur... misschien scheelt het wat als je ze uit duitsland haalt oid... of heel goed e-bay en Marktplaats in de gaten houden, maar zo vaak worden ze niet aan geboden... zijn nog relatief exclusieve stoeltjes namelijk
en die stoeltjes zijn inderdaad onwijs duur... misschien scheelt het wat als je ze uit duitsland haalt oid... of heel goed e-bay en Marktplaats in de gaten houden, maar zo vaak worden ze niet aan geboden... zijn nog relatief exclusieve stoeltjes namelijk
Onze sponsors